Mijn zoon krijgt bij een pakket een Iphone 6 inbegrepen waarvoor hij 50 Euro per maand moet betalen gedurende twee jaar anders volgt de restwaarde. Na twee maand wordt zijn toestel gestolen en belt hij naar de klantendienst van proximus om zijn sim en Imei nummer te laten blokkeren, dit gebeurt direkt. Na twee dagen wordt zijn toestel teruggevonden, wederom belt hij naar de klantendienst om het toestel te laten deblokkeren, wat blijkt hij moet langs komen met de factuur en zijn paspoort in een proximus winkel. Hij gaat langs in de winkel te boom en daar werd hem verteld dat het in orde komt, na drie maand is zijn toestel nog altijd geblokkeerd, wederom proximus gebeld met hetzelfde antwoord, "langsgaan in een winkel", hij zegt dat dit al is gebeurd, maar toch gaan we langs in de winkel te Schelle (Boom is ondertussen gesloten), weeral dezelfde papiermolen en ook moesten we opeens een document hebben van de politie dat het toestel aangegeven was voor diefstal (waarom?)en het antwoord, (