Skip to main content
Antwoord

Klantendienst

  • March 17, 2018
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Hoe komt het dat je telkens een ander verhaal hoort ivm je bestelling?hoe kan ik dit annuleren en mijn geld terugkrijgen aub.mvg.

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

spijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.

Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.

E-shop dienst contacteren via:

op telefoon nr 0800/99 974 ofwel

email: eshop@proximus.net

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 20, 2018
Hallo,

spijtig om dit te horen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.

Om uw bestelling te annuleren, moet u onze E shop contacteren.

E-shop dienst contacteren via:

op telefoon nr 0800/99 974 ofwel

email: eshop@proximus.net

Groeten, Aw