Skip to main content
Vraag

Mobilus S

  • March 17, 2018
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Wij hebben een Tuttimus en 2 gsms, beide Mobilus S. Gesprekken binnen de EU zijn inbegrepen. Toch krijgen we regelmatig telefoontjes aangerekend binnen of met Nederland. Voor de factuur van December belde ik en kreeg een creditnota. Ik keek vandaag januari en februari na en weer staan er enkele gesprekken op binnen of met Nederland. Dus moet ik weer bellen om een creditnota te vragen. Ik zocht op de Proximus site de juiste voorwaarden van Mobilus S (met Tuttimus abonnement) maar vind dit nergens....
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 17, 2018
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_infofich/particulieren/producten/r-orphans/product-informatie-fiches.html

Bv. Tuutimus 3G zonder TVbundel
https://www.proximus.be/dam/jcr:e07d501e-793f-42ba-872a-55fad47edcca/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Tuttimus_3GB_NL_without_TV_Bundle~2018-01-02-05-25-38~cache.pdf

= forfait van 120 minuten/maand : nationaal en vanuit EU landen "roaming" (uitgezonderd "speciale nummers", dus bv. uitgezonderd 088 nummers in Nl)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 21, 2018
Beste, kan je even het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan kijk ik dit even na. Groetjes Freya