Hallo,
Sinds deze morgen werkt onze Wifi niet meer en kunnen we dus niet meer via die weg op internet.
Ook de draadloze verbinding met de decoder boven werkt niet meer. Kan iemand mij helpen?
Als we bellen naar de klantendienst, krijgen we de melding dat er een incident is op de server. Heeft dit hiermee te maken? Want meer info krijgen we niet
Bladzijde 1 / 1
TUI: Normaal wil dit zeggen dat er een gekend probleem is en ze op de hoogte zijn dus, als er hier nog iemand van proximus gaat reageren (het is bijna 22u dus zul je wat geluk moeten hebben) kunnen zij mss meer info geven.
heb je nog internet en TV ?
bijkomende info:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
heb je nog internet en TV ?
bijkomende info:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
Televisie gaat nog, maar enkel beneden. We kunnen voorlopig daarmee verder. We hebben een draadloze verbinding om de televisie ook boven te laten afspelen, maar dit werkt niet meer
Internet gaat niet, alleen via de 4G kunnen we nog op internet.
Hopelijk is het tegen de morgen opgelost of weten we morgen hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt voor de reactie
Internet gaat niet, alleen via de 4G kunnen we nog op internet.
Hopelijk is het tegen de morgen opgelost of weten we morgen hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt voor de reactie
die draadloze verbinding is dit een wifi-bridge
mss door eens de bbox3 5 seconden spanningsloos te zetten en terug te laten opstarten dat het mss toch terug wilt werken en als dit nog niet het geval is ook even de wifi-bridge stroomloos zetten om te zien of het dan lukt zie uitleg > klik hier.
als dit nog geen resultaat geeft kun de decoder dan nog even stroomloos zetten.
algemene info hoe je uw toestellen moet heropstarten > klik hier
Geraak je nog altijd niet binnen op de helpdesk 0800 22 800 want daar zouden ze normaal moeten reageren tot 24u.
mss door eens de bbox3 5 seconden spanningsloos te zetten en terug te laten opstarten dat het mss toch terug wilt werken en als dit nog niet het geval is ook even de wifi-bridge stroomloos zetten om te zien of het dan lukt zie uitleg > klik hier.
als dit nog geen resultaat geeft kun de decoder dan nog even stroomloos zetten.
algemene info hoe je uw toestellen moet heropstarten > klik hier
Geraak je nog altijd niet binnen op de helpdesk 0800 22 800 want daar zouden ze normaal moeten reageren tot 24u.
Dana, kan je me via een privé bericht even je gegevens (klantennummer of lijnnummer) doorsturen? Dan kan i het even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.