Op 19 tot 22 Juni in Frankrijk geweest. Voor mijn reis nog gecheckt op de website en daar stond dat de roamingskosten niet meer bestonden binnen EU.
Na mijn reis naar Frankrijk teruggekomen en sms ontvangen dat ik 50 euro boven mijn abonnement was gegaan. Dan langs geweest in Proximus winkel waar ze mij aan een telefoon hebben gezet om ZELF te bellen naar de klantendienst. Daar werd mij verteld dat dit waarschijnlijk fout was en dat ik moest terugbellen van zodra ik mijn factuur had ontvangen. Deze heb ik vandaag 20/07/17 ontvangen en direct gebeld. Persoon daar vertelde mij dat ik toch roamingskosten heb moeten betalen omdat Zuid-Frankrijk een 'TOPLOCATIE' is??! Ten eerste zat ik in Oost-Frankrijk en ten tweede zou dit zeer duidelijk op de website te vinden zijn. Heb hier uur op jullie website gezocht maar dit nog altijd niet gevonden! Voel mij enorm in zak gezet en als dit niet word rechtgezet is dit mijn laatste dag bij PROXIMUS! Graag had ik hierover toch even wat duidelijkheid gewenst! Want ik word hier via jullie dienst van het kastje naar de muur gestuurd.
Mvg Shane
Vraag
Factuur 85 euro voor roamingskosten na 12 Juni in Frankrijk
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.