Beantwoord

Taalkeuze

  • 15 March 2018
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Mijn mobiel nummer behoorde destijds aan het bedrijf maar heb ik jaren geleden privé overgenomen. Het bedrijf heeft indertijd de aanvraag vermoedelijk in het Frans gedaan waardoor mijn voice mail nog steeds in het Frans is. Ik weet echt niet meer hoe ik nog moet proberen, dit sleept al jaren aan, om dit aangepast te krijgen en eindelijk een Nederlandstalige voice mail te hebben.
icon

Beste antwoord door AzizA 21 March 2018, 10:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jan, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan passen we dit aan naar het Nederlands. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste AzizA, ik weet niet waar die link mij hoort te brengen maar ik vermoed dat dit tekstvak is wat u bedoelt. Mijn nummer [Edit Wim: verwijderd - privacy!], alvast dank.
mvg
Jan
Reputatie 7
Badge +3
Hey Jan, kan je eens naar jouw voicemail bellen en horen of het aangepast is naar het Nederlands? Groetjes, Aziz
Aangepast, dank voor de snelle reactie.

Reageer