Skip to main content
Ik had dus een week geleden een betaling gemaakt naar een oud rekeningnummer van Proximus nam.: BE83 0910 1660 5015 dit was nog een maand geleden geldig. Vandaag heb ik gezien dat het nog altijd niet betaald is (na een week) en toen zag ik dat de rekeningnummer werd veranderd dus wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
TUI:

Wat info vind je ook hier

> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/rekeningnr-proximus-veranderd-na-betaling-in-online-banking-39302



Daar staat ondermeer ........



Dag XXXXXX,



Het enige rekeningnummer dat klanten moeten gebruiken voor Proximus Fix/Pack is het IBAN nummer beginnend op BE50. Dit wordt met akkoord begunstigde geboekt op een andere IBAN nummer. Dit is bij alle klanten zo en is een zeer gebruikt systeem bij grote bedrijven.

..............



Groetjes,



Antonella

Kan je via privébericht via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer kunnen geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Beste. belfius veranderde het rekeningnummer zomaar in dit... Hoe kan dat?!
Het antwoord heeft hier al op het forum gestaan en was het volgende :



Belfius heeft een contract met Proximus.

Als een klant via Belfius overschrijft verandert dat nummer altijd en automatisch.

Dit betekend dat Proximus de betaling direct ontvangt.

BE83 0910 1660 5015 staat dan in de omschrijving.

Belfius klanten hebben een voordeel, Proximus kan niet beweren dat ze de betaling

niet ontvangen hebben vandaag overgeschreven is vandaag ontvangen.

Reageer