Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste, ik probeer al 2 maanden Pickx Sport op te zeggen. Ik heb al 2 schriftelijke (en 1 mondelinge) bevestigingen gekregen dat dit opgezegd is. Doch kreeg net mijn factuur waarop staat dat ik dit nog steeds moet betalen. Het staat ook nog steeds op actief. Kan dit aub zo snel mogelijk gebeuren ? Ik begin dit grondig beu te geraken .mvg,Ann
novemberSinds augustus is hier reeds 4 maal de kabele van proximus gebroken; De eerst 2 maal overgetrokken door de aannemer dca. Op 9 November de kabel opnieuw gebroken en hersteld (zat geklemd onder een buis) , sinds zaterdag 6 januari, weer uitval internet (tv, wifi) ,soms 5 min actief dan weer gedurende uren weg. Stel me nu wel de vraag of dit allemaal normaal is. Binnenkort gaan ze hier dan nog de andere kabels ondergronds leggen. Hou men hart al vast. Telkens ligt het internet dan telkens voor een paar dagen uit , Blijkbaar zijn er alleen maar problemen bij proximus. Bij telenet klanten is er nog geen enkel uitval geweest.Heb zaterdag 6/1 het probleem gemeld en blijkbaar is de lijn weer defect. Deze morgen bericht gekregen dat het probleem gelocaliseerd was door proximus. Nu juist een vriendelijke telefoon gekregen van een zelfstandige (die in buurt reeds herstelling gedaan heeft bij kabelbreuk dor aannemer) , doch deze moest mij ontgoochelen , omdat de kabelbreuk niet zichtbaa
Het een Flex S abonnement ,met 2 decoders een V7 en een V5c…Nu zou ik die V5c willen omruilen voor ook een V7 …Dit kan ,maar ik moet 49 euro betalen voor omruil, ...dit is gewoon schandalig !Dus is kijken wat de concurrentie mij kan bieden,alvast lagere huurprijs , en 6 maand gratis tv ...
Ik heb vandaag een mail gekregen dat ik de nieuwe samsung telefoon heb gewonnen en dat ik mijn enkel mijn adres moest doorgeven. Was dit een echte mail of alleen spam? Groetjes Femke L.
Zopas een nieuwe internet box ontvangen doch deze wordt blijkbaar standaard zonder muurbeugel geleverd. Kunnen jullie mij deze bezorgen, want zonder beugel is die wel heel lastig te bevestigen tegen de muur.
V7 decoder vervangen wegens hetzelfde probleem: beeld en geluid lopen niet synchroon. Hoe langer de TV speelt hoe meer het geluid achter komt.Decoder is rechtstreeks bekabeld met de modem, maar probleem blijft bestaan.Alle andere mogelijke oplossingen ook al geprobeerd. Gereset, updates gepushed, alles gewist,.…Sinds fiber met V7 niks anders dan problemen, met vorige decoders nooit problemen gehad met geluid
Als ex Proximus ICT medewerker werd ik op 1/1 op een pay en go gezet. Op 3/1 via web mobile maxi promo van 19,99 euro proberen aanvragen Tot heden nog steeds niet in orde. Al een 10tal keer met support mensen in contact geweest, en die brengen dat telkens in orde, NOT ! Al 3 a 4 keer mijn paspoort doorgemailed, gisteren nog, met vermelding klantnummer. Daarvoor ook al op vraag van support mail met eveneens paspoort naar customer care gestuurd, daarvan zelfs nooit een antwoord ontvangen. Om moedeloos van te worden. Probleem is dat niemand dit probleem opvolgt. Telkens iemand anders op support, en dan weeral alles herhalen.Vandaag per mail zo een bevestiging van mijn aanvraag gekregen, maar dit lijkt terug niet in orde. Er staat immers vermeld : Jammer genoeg kunnen wij de activering op dit ogenblik niet uitvoeren omwille van een administratief probleem. Wij nemen zo snel mogelijk hieromtrent contact op met u. Niemand gehoord vandaag. Probleem is dat ik momenteel in Tenerife ben, mijn
Beste,Vorige maand is er zomaar 8 euro van de rekening gehaald van Proximus. Geen factuur of e-mail met informatie gekregen.Bij de klantendienst Proximus weten ze het ook niet, er is geen factuur dus weten ze het niet.Iemand een idee waarvoor die 8 euro zou zijn? Ik betaal altijd mijn rekeningen zelf, dus nooit met domiciliëring, maar die 8 euro is met domiciliëring afgeschreven. Dat vind ik ook raar. Alvast bedankt
Beste,Ik ben recentelijk overgestapt naar pay&go herlaadkaart, maar identificatie lukt niet. Ik ben reeds twee maal naar een proximus shop geweest en daar hebben ze activatie geprobeerd via identiteitskaart. Dit zou ten laatste twee uur duren tot het in orde is. Twee dagen later en mijn laadkaart is nog steeds geblokkeerd. Hoe kan ik in godsnaam die kaart aan de gang krijgen?? Alvast bedankt
Elke ochtend wanneer ik de televisie wil opstarten krijg ik de foutmelding “hdmi kabel ontbreekt”. De decoder wordt dan opgestart vanuit standby modus. Als ik vanachter op het knopje duw werkt het wel weer. De hdmi kabel ontbreekt helemaal niet. Kan iemand mij een oplossing bieden?
Hoi, ik ben sinds 13/01 klant bij Proximus. De technieker kwam langs, alles geïnstalleerd en alles werd vrijwel direct overgedragen van Orange (mobiele abonnementen en fiber internet). Het duurde die dag wel een paar uur vooraleer ik op MyProximus iets te zien kreeg wat wel begrijpelijk is. Hierna kon ik alles bereiken, inclusief de Internet Box instellingen via de app en website. Sinds die avond kon ik de Internet Box instellingen niet meer bereiken op de website via laptop/pc met de melding“U hebt geen toegang tot deze toepassing”“Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.”Dit lijkt een Error 403 te zijn. Dit terwijl het op de app wel kan (dit lukte ook eventjes niet maar uiteindelijk wel). Wat ik al heb geprobeerd zonder resultaat: -Modem afzetten en aanzetten-Verschillende browsers geprobeerd (Chrome, Firefox en Edge) -Cookies verwijderd van alle browsers en opnieuw opgestart-Internetbox instellingen terug op standaardinstelli
Beste, Sinds ik overgestapt ben naar Proximus heb ik geen VoLTE meer. Ik heb de instellingen al driedubbel nagekeken en volgens de support chat zou het wel aan staan voor mijn nummer. Het is een recente iPhone 14 plus dus het is wel ondersteund op het apparaat. VoWifi werkt uiteraard ook niet. Ik moet zeer vaak bellen in de wagen en de huidige situatie zorgt er voor dat mijn mobiele netwerk wegvalt en dat dus al de rest zoals GPS apps stoppen met werken. Dat is gewoon onacceptabel en deze post is de laatste hoop die ik nog heb voor ik verplicht word over te stappen naar een andere provider.
Is er een mogelijkheid om de ouderlijke toezicht in een proximus modem aan te passen?Dit is iets wat elke moden standaard heeft maar die van proximus blijkbaar niet.
Net zoals zovelen heb ik nu al herhaaldelijke keren proberen de voicemail van mijn nummer uit te schakelen en ook voor mij lukt dit niet...Na de twee uur is de voicemail telkens opnieuw weer aangezet. Ik hoop dat ik net zoals zovelen langs deze weg uiteindelijk toch geholpen kan worden.
Ik heb hulp nodig bij het identificeren van mijn Pay & Go-prepaid kaart. Ik heb al meer dan 10 jaar deze prepaidkaart en dit nummer. Voor de rest heb ik geen andere telefoonnummers of proximusaccounts. Ondertussen ben ik naar het buitenland vertrokken en zit ik hier (Azië) nog zeker een jaar. Ik kreeg een paar maanden geleden een mail waarin stond dat ik mezelf moest identificeren en heb sindsdien regelmatig alle mogelijke methodes geprobeerd maar elke methode mislukt.via sms (IDENT telefoonnummer telefoonnummer): Bij de eerste sms die ik had gestuurd kreeg ik als antwoord “Proximus-info: Bedankt, wij hebben uw bericht goed ontvangen.” Hierdoor dacht ik dat het geregeld was maar ik kreeg daarna nog steeds mails dat ik mijn kaart moest identificeren en ondertussen is deze gedeactiveerd totdat ik geidentificeerd ben. Ik kan via mijn buitenlands nummer 8804 niet sturen en mijn Belgisch nummer werkt nu dus niet. Via proximus kreeg ik de suggestie om iemand anders de sms voor me te late
Goedeavond,Wij verhuizen over een week en op maandag 8 januari komt een technieker onze aansluiting op ons nieuwe adres activeren tussen 12u30 en 17u00. Dit alles heb ik volledig via de MyProximus app geregeld, een maand geleden.Kan iemand van Proximus hier morgen voor mij nazien of onze verhuis plús afspraak inderdaad correct genoteerd staan?Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie!🌻
Is het optie MY PROXIMUS MAIL inloggen gegevens anders dan de MY PROXIMUS APP? Moet ik nieuwe account aanmaken voor de PROXIMUS MAIL, aub?
Beste,Sedert gisteren heb ik een overdracht aangevraagd van proximus naar mobile vikings. Tot op heden nog altijd niet overgezet..Bij mijn partner was dit na 2u geklonken..Kunne jullie nagaan of er ergens een probleem is?Ik ben reeds in ct met mobile vikings en zij volgen ook op.. Dank!
Sinds gisteren probeer ik mijn simkaart te identiceren maar dit lukt niet. ik krijg telkens de melding ‘We kunnen jouw telefoonnummer/simkaartnummer niet valideren’. Ik ben nochtans al jaren klant met deze gegevens en heb ook steeds netjes mijn facturen betaald.
De sim kaart van mijn dochter blijkt geblokkeerd te zijn, aangezien zij binnekort naar een andere school gaat wou ik toch herladen en dit gaat dus niet. Kan iemand helpen? Mvg Inge
Er is me wat verwarring ontstaan over de vraag kan ik in Noorwegen op mijn laptop naar proximus pickx kijken?ZoekresultatenSamenvatting van internetDe Proximus TV-applicatie werkt op pc/tablet/smartphone, op alle Belgische netwerken en in de Europese Unie (behalve Liechtenstein, IJsland en Noorwegen.3 aug 2020 Vandaag voor de zekerheid gebeld naar proximus en daar kreeg ik het antwoord dat dit geen probleem zou zijn.Is de info van het internet die ik vond van 2020 niet meer juist?Mvgrt.
Ik wil meedoen aan een wedstrijd en moet het antwoord versturen naar het nummer 6685 maar dit wordt niet toegestaan (geblokkeerd). Waarom is dit en hoe kan ik deze blokkering afzetten?
Beste, al geruime tijd loopthet beeld en geluid niet synchroon. Herstarten van de box helpt. Beeld freest even en dan is het terug synchroon…echter, probleem komt dag nadien of paar dagen later steeds terug…
de oude TV box heb ik op korte tijd zoveel moeten resetten dat die niet meer opstartteDus kreeg ik een nieuwe TV box en sindsdien zijn de problemen nog extremer, ik heb op TV geen enkele film sindsdien kunnen uitkijken, voor het einde ervan blokkeerde het TV scherm.Die nieuwe TV box resetten dat gaat zelfs niet.Het was geen internet connectie probleem want ik kon die films steeds (natuurlijk ook steeds vanaf het begin) op PICKX bekijken.Teruggaan in TV programma’s om een programma te kunnen bekijken dat lukt maar beperkt meer.De helft van de tijd geraakt de TV box nu geblokkeerd en dan is het wachten tot een dag later om ook maar iets op TV te kunnen bekijken (waarom betaal ik een abonnement als hun systeem nooit 100% meer werkt?). Reklameren in de Proximus shop zorgde ervoor dat ‘een technieker ging terugbellen’. in realiteit kwam er enkel een e-mail met een Proximus link. 1ste ingave via die link : ‘je vraag is geregistreerd’2de ingave van hen ‘Je vraag zal spoedig behandeld worden
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.