Skip to main content
Vraag

Identificatie

  • April 11, 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Beste,

Gisteren is mijn proximus-abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet en ben ik op een Prepaid-account gezet.  Ik zou willen overgaan naar een andere provider maar ik krijgt dat mijn  sim-kaart gedeactiveerd is.  Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : 

Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen

We kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.

 

Jullie online support stuurt me gewoon door naar een proximus shop.  Verder geen uitleg…

Alvast dank voor jullie feedback,

mvg,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 15, 2024

@cam 

het is belangrijk te weten: is het nummer op p&go gezet of toch volledig stopgezet?

In een proximus shop kan men dat wel nakijken en je verder helpen.

groeten

Tina