Beantwoord

TV Box V7c en V7

  • 1 April 2024
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Badge

De 19de maart 2024 kreeg ik een brief van Proximus, waarin me mij werd vermeld dat "mijn TV Box niet meer voldoet aan de normen voor een optimale TV-ervaring…" Ik heb/had een v6. Daarna schreven Proximus ook: "De nieuwste TV Boxen zijn niet alleen sneller, ze verbruiken ook minder energie…"

Uitstekend dan ga ik de nieuwe v7c met Wifi krijgen want ik heb een Internet Box Wifi 6 en dan kan ik ook mijn wifi booster v2 terugsturen, want ik heb die enkel nodig om mijn televisie aan mijn Internet Box te verbinden. Natuurlijk kan ik die ook met beiden verbinden met een RJ45-kabel, wat ik ook wel eens heb gedaan, maar omdat ik problemen heb met mijn rechterbeen (loop met een wandelstok) ben ik twee keren met mijn voet in de kabel blijven hangen. Zonder grote problemen, maar de Wifi booster v2, kwam goed van pas en maakte het allemaal makkelijker.

 

Mijn ontgoocheling was groot wanneer ik merkte dat de "nieuwe" TV Box een gewone V7 was, die  niet minder dan de V6 verbruikt (ongeveer 24 KWh per jaar voor beiden tegenover 14,3 KWh per jaar voor de V7C) en dat ik daarbij nog de Wifi booster v2 moet gebruiken !!!

Dus sprake van minder verbruiken is er niet bij.

 

Zou het mogelijk zijn om toch een V7C met wifi 6 te verruilen in plaats van de V7 die ze mij nu hebben toegestuurd ?

 

Met vriendelijke groeten

 

Gotte

icon

Beste antwoord door tina.b 2 April 2024, 13:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Gotte 

volgens mijn documentatie is de V6 hier nog niet vervangen door de V7

dus ga ik de V6 opzeggen en de V7c laten opsturen.

je ontvangt dan een label om het oudere toestel terug te sturen. 

order is ingeleid: als het verloopt zoals gepland is levering 5-4.

mvg,

tina

Badge

@Gotte

volgens mijn documentatie is de V6 hier nog niet vervangen door de V7

dus ga ik de V6 opzeggen en de V7c laten opsturen.

Dag Tina,

 

deze V7 heb ik de 26 maart ontvangen. Als ik mij niet vergis moet die wel teruggezonden worden. Hartelijk bedankt voor de V7c. Mvg Gotte

je ontvangt dan een label om het oudere toestel terug te sturen. 

order is ingeleid: als het verloopt zoals gepland is levering 5-4.

mvg,

tina

 

Badge

@tina.b 

Ik heb nog altijd geen label ontvangen om de V7 terug te sturen. Wat de V6 betreft kan die naar een containerpark volgens de brief van 19 maart. Ik kan eigenlijk ook de Wifi Booster v2 terugsturen want die heb ik nu niet meer nodig.

Mvg Gotte

Reputatie 7
Badge +4

@Gotte Dit is ondertussen in orde via de andere post die je hiervoor gestart had.