Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding.
Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren.
Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding.
Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren.
je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier
→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox
TBI:
je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier
→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox
TBI:
Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding.
Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren.
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Proximus stelt teleur de laatste tijd: prijzen omhoog en kwaliteit zo laag als mijn wifi-snelheid. Nochtans werd met fiber ‘supersnel’ internet beloofd.
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder onderzoeken om u te kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Heb je de raadgevingen van
Het gebeurt dikwijls dat eens alles is opgelost (bijv. na een herstart) dat er geen follow-up meer gegeven wordt (en evnmin een dankuwel ).
Hierboven was er ook geen reactie meer en bijgevolg is de kans zeer groot dat de snelheid terug is zoals verwacht.
Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding.
Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren.
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Proximus stelt teleur de laatste tijd: prijzen omhoog en kwaliteit zo laag als mijn wifi-snelheid. Nochtans werd met fiber ‘supersnel’ internet beloofd.
Je quote hier een post van 2 jaar oud, en je hebt “exact hetzelfde probleem”
Als je hier hulp wilt voor jouw “probleem”, dan is het wel nodig om meer details te geven:
Last but not least (buiten het gezaag over de prijs): wat is exact jouw probleem
Dan kunnen we proberen om jou te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.