Vraag

Fiber internet traag

  • 22 December 2021
  • 4 reacties
  • 536 Bekeken

Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding. 

Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren. 

 


4 reacties

je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds  via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox 

TBI: 

  1. Sluit met een netwerkkabel (minstens Cat 5e) (of een nieuwe ethernetkabel) een laptop aan op je b-box.
  2. Meet je snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/. Noteer de verkregen downloadsnelheid.
  3. Koppel de netwerk- of ethernetkabel los, verbind je computer met wifi en meet opnieuw de snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/.
Reputatie 5
Badge +2

@Axera Zou u uw forum profiel kunnen aanvullen met uw klantengegevens zodat we uw lijn kunnen nakijken en kunnen kijken welke internetsnelheid er mogelijk is bij u.

@Michael V ik heb mijn klantennummer toegevoegd in mijn profiel is dat voldoende? thx voor snelle reactie btw

Reputatie 5
Badge +2

je zou al eens kunnen proberen door je toestellen te herstarten zoals beschreven in de volgorde hier 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

en dan de speedtest opnieuw doen → Speedtest Custom - Test your internet speeds  via een pc/laptop verbonden met netwerkkabel direct aan de bbox 

TBI: 

  1. Sluit met een netwerkkabel (minstens Cat 5e) (of een nieuwe ethernetkabel) een laptop aan op je b-box.
  2. Meet je snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/. Noteer de verkregen downloadsnelheid.
  3. Koppel de netwerk- of ethernetkabel los, verbind je computer met wifi en meet opnieuw de snelheid via https://pxs.speedtestcustom.com/.

@Axera Zou je een speedtest op deze manier kunnen doen? 

Reageer