Vraag

Mails verzenden

  • 29 March 2024
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik kan geen mails meer verzenden via outlook. Wat kan het probleem zijn?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Welke versie van outlook gebruik je ?

Werkt Webmail ?
Er is er een probleem met Oulook 2016 en de Proximus mail en enkele gebruikers hebben dit opgelost door te upgraden naar versie 2019

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_auth/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-je-mailbox/bescherm-je-mailbox-om-e-mails-te-versturen.html

@Peter62

Mogelijks kan dit hier je verder helpen 

NB: Die instellingen ter bescherming van je mailbox werkt enkel vanaf Outlook 2016

Voor Outlook 2013 kan je evt. upgraden naar een nieuwe versie of je kan een ander mailprogramma gebruiken zoals Thunderbird (gratis).

Reputatie 4
Badge +1

ik heb outlook 2013 in windows 10

 

Op laptop met windows 11 en outlook 2021 werkt wel

Reputatie 4
Badge +1

Ben nog eens bezig geweest met outlook en krijg deze  fout

adres en wachtwoord klopt maar kan het ook niet opnieuw instellen

via webmail kan ik wel versturen

@Peter62 
Toch zeker nog eens goed begrijpend lezen welke reacties er gepasseerd zijn op jouw probleem!
Je hebt de oplossing op een presenteerblaadje gekregen, maar als je die niet leest of niet toepast ….

In het kort : Outlook 2013 is een verouderde versie  en heeft  daarom problemen met nieuwe veiligheidsinstellingen. Je kan oftewel upgraden naar een nieuwe versie oftewel een ander mailprogramma zoals Thunderbird (gratis) gebruiken.
Dan zal je mail terug werken en hoef je niet via webmail te gaan.

Verhoogde veiligheidsmaatregelen zijn nu eenmaal nodig omdat e-mail evolueert en er veel meer misbruik van gemaakt wordt. Outlook 2013 kan die niet meer aan, ik raad je dan ook om een zo recent mogelijk programma te gebruiken, want de problematiek kan mogelijk “opschuiven”.

Reageer