Vraag

Ik ben het gewoon zo beu met proximus

  • 11 April 2024
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

Gaat dit nu echt nooit in orde komen? 

Ik had onlangs gevraagd om de vaste telefonie over te zetten op mijn naam. Deze stond op naam van mijn vader, wij wonen op hetzelfde adres, het internet staat reeds op mijn naam (overgestapt van scarlet).  Een tijd geleden heeft men dan de fiber aangesloten en er kan  blijkbaar op de fiberlijn geen 2 verschillende namen staan. Goed, het heeft echt lang geduurd eer de techniekers dit doorhadden. Wanneer het internet eindelijk werkte, was er geen vaste telefonie meer. Dus om alles gemakkelijker te maken neem ik dus ook de telefonie over. Echter zitten we nu al 2 weken zonder vaste telefonie. Gisteren had ik telefonisch contact met proximus, en er zou nog teruggebeld worden, dit is echter niet gebeurd. Nu krijg ik een mail dat ik internet zou hebben opgezegd???? HOE LANG GAAT DAT ZOTTEKESSPEL HIER NOG DUREN?????

HET IS HEEL SIMPEL, INTERNET EN VASTE TELEFONIE MOETEN OP MIJN NAAM EN ALLES MOET GEWOON WERKEN!!!!!!


8 reacties

@bbjorn 

Omdat de PX moderatoren dit morgen zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden, die kan nuttig zijn of je nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

 

PROFIEL IS AANGEVULD. KAN ER DAN.NU EEN.OPLOSSING KOMEN??

@bbjorn 

Van zodra een PX moderator hier de draad opneemt , kunnen ze dit verder onderzoeken.

IK MOET MORGEN VAN THUIS UIT WERKEN DUS IK MOET!!! OVER INTERNET KUNNEN BESCHIKKEN!!!!

@bbjorn 

Hier komt vandaag niemand meer die van PX zelf is op het forum.
Morgen terug van 8u00 tot 18u30.

Ter bijkomende info:
de andere mogelijkheden om contact op te nemen zijn:

→ Contacteer onze klantendienst | Proximus

SORRY DIE 'KLANTENDIENST' IS GEWOON HOPELOOS. IK BEN HET BEU OM ELKE KEER IEMAND ANDERS AAN DE LIJN TE KRIJGEN EN ELKE KEER DEZELFDE UITLEG TE MOETEN DOEN!!!

Reputatie 6
Badge +3

@bbjorn ik meet ondertussen een internet connectie met data verkeer op uw lijn. Merkt u nog problemen met de verbinding?

Reageer