Nadat de beller iets heeft ingesproken in mijn voicmail krijg ik geen sms om me te waarschuwen. Ondertussen al de instellingen bekeken en volgen mij staat alles aan en correct. Ik moet na elke gemiste oproep controleren of de beller iets heeft ingesproken of niet.Ik heb een Samsung
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Beste,
Ik heb dat voor op het nrxxxx xxx058.
Beste,
er staan geen berichten meer in, je mag de voicemail volledig verwijderen.
Alvast bedankt
Beste, ik heb er enkele dagen laten overgaan. De test is negatief, ik krijg nog steeds geen sms met de melding om naar mijn voicemail te luisteren.
Mvg
Zelfde probleem hier , altijd SMS gehad als er een Voicemail binnen komt, sinds enkele dagen geen melding meer.
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Naar het nummer 1969 gebeld en in de instellingen kon ik enkel de telefonische melding inschakelen. Na dit terug uitgeschakeld te hebben kreeg ik wel een sms, maar mijn android gaf geen melding van een nieuw sms bericht. Dit bericht is afkomstig van het nummer met 1230 achteraan, terwijl dat er in de instellingen op android het nummer met 1969 staat als voicemail nummer.
Ik heb dit proberen wijzigen naar het nummer met 1230, maar dat werd geweigerd.
Idem dito hier. Ook al enige tijd geen sms melding meer van ontvangen voicemail.
Ook zomaar ineens zonder enige aanpassingen van instelling of wat dan ook.
Ik heb het ook op mijn privé nummer (via Mobile vikings) alsook mijn vrouw (ook via MV).
Intussen wel gemerkt dat je wel effectief een sms ontvangt, alleen krijg je er geen pushmelding van. Uiteraard ligt niet aan de instellingen van meldingen die gemute zijn.
Graag asap een oplossing aub!
Waarom zou het bij mij wel helpen als verschillende hier al melden dat het niks uithaalt? En welke opties/menu keuzes moet ik dan volgen? Ook niet echt duidelijk in de voicemail vind ik.
Waarom zou het bij mij wel helpen als verschillende hier al melden dat het niks uithaalt? En welke opties/menu keuzes moet ik dan volgen? Ook niet echt duidelijk in de voicemail vind ik.
Instellingen aanpassen binnen de voicemail haalt niets uit, dus doe geen moeite
Het probleem lijkt hem te liggen aan de Google berichten app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging&hl=nl), zowel bij Proximus als bij de wholesale partners.
Ik heb (tijdelijk) een andere sms app geïnstalleerd (Chomp SMS → https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p1.chompsms), deze als standaard ingesteld en ik krijg direct een melding van een nieuwe voicemail.
Ik heb dit ook al gemeld via de helpdesk van Mobile Vikings.
problem solved ! Door één of andere reden was het nummer 1230 geblokkeerd.
Bedankt voor de tip! Bij mij was 1230 blijkbaar ook geblokkeerd! En zeker niet door mij....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.