Skip to main content

Beste allen,

Wie kan mij helpen juist meer dan een uur gechat met de klantendienst eerst gebeld met technische dienst, complete Kafka !

Eergisteren heb ik een internet box/booster besteld. 

Zou gisteren geleverd worden, nu nog niets gehoord, geen enkel bericht van bPost.

Volgens de technische dienst verzonden moest gisteren geleverd worden, volgens de klantendienst na een uur chatten “geen idee” wat er is.

Bij bPost niets bekend ook kan Proximus geen barcode van de verzending geven sturen al drie keer de barcode voor het terugzenden van de oude toestellen.

Het forum heeft mij al eerder geholpen, daarom dat ik mijn toevlucht weer hiertoe neem.

Hebben jullie een oplossing hoe ik aan mijn toestellen kom.

@Hans_018 Uw vraag is geregistreerd onder ordernummer R4WEBSHOP021705447.Dit order is in verwerking.Van zodra de verwerking in orde is gaat u automatisch een leveringsdatum ontvangen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel


Joël, bedankt voor je antwoord en de hulp.

Er is nu nog iets bij gekomen voor bestelling R4WEBSHOP021705447 vanmorgen telefoon van de klantendienst (was gisteren aangevraagd) dame begreep er niets meer van de bestelling is buiten papieren voor terug sturen oude toestellen niets te vinden. Beste oplossing volgens haar alles. annuleren, dan spaar ik € 49,00 omdat ik toch gratis alles krijg bij het aansluiten op fiber.(??). Zij zou alles annuleren, moest ik ook niets voor 22/01/2024 terug sturen. Ik zou hier een bevestiging voor ontvangen. 

Inderdaad kreeg ik kort erna een e-mail van Proximus, maar geen annulering maar een nieuwe bevestiging, ook voor het terug sturen van de oude toestellen.

Ik kan het niet meer volgen komen er nu nieuwe toestellen of is het geannuleerd.

Joël, ik hoop  dat dat gesprek van vanmorgen jouw werk niet tegenwerkt.


@Hans_018 Ik heb gezien dat iemand een wijziging heeft willen starten voor annulatie.Deze wijziging is uiteindelijk niet uitgevoerd geweest.Dit wil zeggen dat uw toestellen gaan geleverd worden in de loop van volgende week.Via de labels kan u erna de oude gratis terug opsturen.Excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel.


Okay Joël, ik wacht af tot volgende week.

Bedankt voor je hulp ik laat nog iets horen over het verloop.


Dag Joël,

Is het Murphy's law?

Ik heb nog steeds niets vernomen van Proximus over klaar maken bestelling, afgifte aan bPost etc. ook van bPost niet vernomen ook geen aankondiging voor overgave pakket.

Is de verzending in orde het enige wat ik heb is dat ik voor 22 februari de oude toestellen moet terug zenden.

Weet jij iets meer?

Groeten, 

Hans


@Hans_018 

ik vind met het ordernummer ook geen verzending vanaf Essers naar  bpost… raar…dus er is niks onderweg (dus ook nog niks terugsturen… )

k ga zoeken wat we best doen met dat order 

we volgen het op en houden je op de hoogte. 

groeten

Tina


Tina,

Best volledig annuleren (ook het terug sturen v


Best volledig annuleren, ook het terug sturen van de oude toestellen.

Bij de overgang op Fiber, wordt de box sowieso geruild, oogwel gratis.

Dus liefst annuleren.

Bedankt voor je hulp!

 


Beste (Tina?),

Vanmorgen weer een e-mail gekregen dat de oude toestellen nog niet teruggestuurd werden, dit moet voor 22/02/2024. Over de levering van de nieuwe toestellen krijg ik niets…..

Zoals ik al schreef bestelling R4WEBSHOP021705447 volledig annuleren aub, ik voel dat het anders zware problemen gaat geven.


Dag @Hans_018 @tina.b kijkt momenteel na, ze zal je verder informeren!


Thx, ik wacht het af!

 


Weten jullie al iets voor mij, vanmorgen weer een SMS dat mijn oude toestellen nog niet terug zijn.

Hoe kan ik de bestelling die intern verdwenen is laten annuleren?

 


@Hans_018 

de opgezegde toestellen staan ingegeven als teruggebracht, dus daar mag niets meer over binnenkomen.

we contacteren nu de verzendingsdienst om te vragen waarom de nieuwe toestellen nog niet verzonden zijn.

groeten

Tina


Dag Tina,

Bedankt voor je hulp ik heb ook gezien dat de oude toestellen als teruggestuurd staan.

De levering van de nieuwe toestellen is niet zo dringend, bij de overgang op fiber komen deze toch.

Nogmaals dank voor je hulp.

Met vriendelijke groeten, 

Hans


Iets nieuws. Ik ga er van uit dat er geen nieuwe Internet Box komt.

Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat er een nieuwe decoder verstuurd is en dat de oude uitgeschakeld wordt.

Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?

Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.

Kunnen jullie me aub nog een keer helpen?

Vriendelijk dank.


Iets nieuws. Ik ga er van uit dat er geen nieuwe Internet Box komt.

Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat er een nieuwe decoder verstuurd is en dat de oude uitgeschakeld wordt.

Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?

Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.

Kunnen jullie me aub nog een keer helpen?

Vriendelijk dank.

Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?

Die werkt ook met de oude decoder

Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.

Als je de nieuwe ontvangt en de oude wordt gedeactiveerd  dan blijf je in totaal inderdaad 2 decoders houden die zullen geregistreerd staan op je lijn.


Voor vraag 2  dan zou ik ook voor die tweede decoder een nieuwe hebben, zodat ze gelijk zijn. Gaat dat?


Voor vraag 2  dan zou ik ook voor die tweede decoder een nieuwe hebben, zodat ze gelijk zijn. Gaat dat?

Daarvoor wacht je best het antwoord af van een Proximus moderator als die hier de draad opneemt.


Martin, trouwe helper, bedankt voor je snelle antwoorden!


Helaas nog niet gedaan op 13/02 e-mail ontvangen dat er een nieuwe TV-box komt:

“We hebben gemerkt dat je nog een oude versie van onze TV Box hebt die niet meer voldoet aan de normen voor een optimale TV-ervaring.  Met een nieuwe TV Box krijg je een betere TV-ervaring en steeds de nieuwste updates. Daarom vervangen wij je oude TV Box zonder installatiekosten(zie serienummer hier onderaan vermeld).”

  • “Je oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd. Sluit dus zo snel mogelijk je nieuwe aan. 
  • Je opnames van de laatste 60 dagen worden automatisch overgezet naar je nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen”

Wat is er waar

1.komt er een nieuwe box

2.wordt de oude box uitgeschakeld?

Graag weeral jullie hulp.


Krijg juist bericht van bPost dat het pakje onderweg is.

Bedankt voor jullie hulp.


@Hans_018 

klopt, heb net bericht gekregen dat toestellen inderdaad eindelijk onderweg zijn…

eind goed al goed?

mvg

Tina


Tina, hartelijk dank aan u en uw collega’s voor de hulp en zeker ook voor het geduld..

Wat nu mankeert is de op 13/02 (13° natuurlijk gevaarlijke datum) toegezegde TV Box. Komt misschien ook nog.


@Hans_018 

mmm, nee die zit er precies niet bij, excuses

order was toen al lopende en we konden niet toevoegen

je wil een TVbox 6 vervangen door een 7?

Laat maar weten, dan passen we aan

groeten

Tina

 


Dag Tina,

Graag mijn 2 stuks TV boxen6 vervangen door 2x TV Box 7 als dat gaat.

Hartelijk dank.

 


Reageer