Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.
Beste, bij inloggen op iphone se op app proximus tv keert hij altijd terug naar login scherm?
Hoi, ik heb men punten ingeruild maar nu blijkt dat het emailadres 1 letter verkeerd is. Kan ik dit nog naar het juiste adres ontvangen? Bedankt
Ref.: https://www.theverge.com/2018/4/19/17252486/google-android-messages-chat-rcs-anil-sabharwal-imessage-texting https://www.androidplanet.nl/nieuws/google-chat-app/ Is Px zoals bv. KPN en T-Mobile betrokken bij het RCS (Rich Communication Services) initiatief? https://en.wikipedia.org/wiki/Rich_Communication_Services En wordt er al dan niet gedacht aan ondersteuning op "korte termijn", t.t.z. dit jaar?
in september is er een installateur van proximus geweest en hij heeft de modem aangesloten over een telefoonlijn en in de leefruimte gezet daardoor zijn al onze vaste internet en telefoon lijnen niet aangesloten bij de vorige provider was dit allemaal in werkende staat en het internet is niet sneller dan voorheen terwijl we op het fybernet zijn aangesloten, ook nog zijn niet alle sportprogramma's die ons beloofd zijn beschikbaar
Hallo, weet er iemand wat het probleem zou zijn? als ik muziek stream via sonos valt deze af en toe uit en dan weer aan. Dit duurt een minuut iedere keer. Zou dit aan snelheid van het internet liggen of aan de modem van proximus?
Naar aanleiding van dit bericht: https://tweakers.net/nieuws/137613/google-onthult-sms-uitbreiding-chat-en-pauzeert-ontwikkeling-allo.html Hoe staat Proximus tegenover deze nieuwe 'standaard'?
Komen sms’en nog aan als de simkaart ontgrendeld wordt?
Ik heb een Tuttimus abonnement met All Sports. Had graag vanavond voetbal gekeken via de app, maar ik kan niet inloggen. Melding in de app is "de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de app te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is. Ik zoek me purper in de Myproximus site, maar vind nergens terug waar ik de app kan activeren... Hulp graag!!
Mijn tracker tk05 heeft 2G en/of gprs nodig,maar mijn Pay & Go sim kaart maakt geen verbinding eenmaal in de tracker.Werkt wel in mijn android telefoon. Heeft proximus nog 2 g? Is de sim kaart wel geschikt?
Wij hebben internet maxi, ik zou rond de 100 mbs download en 15 mbs upload moeten hebben maar wij krijgen maar rond de 12 mbs download en 3.5 upload?
Ik probeer reeds meerdere keren een Cloud-account aan te maken via my proximus maar krijg steeds volgende melding "Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens." Wat kan hiervoor de reden zijn en hoe kan ik dit eventueel oplossen? alvast bedankt voor de hulp.
momenteel hebben wij wel een wifi signaal maar is er geen internet verbinding. vermoedelijk een storing op de kabel?
Na een slimme scan van mijn Avast free meldt deze dat de beveiliging van mijn modem niet in orde is. Er wordt aangeraden dat mijn provider een firmware uitvoert. Ik zou denken dat Proximus dat toch automatisch zelf zou doen, of niet?
Beste, We hebben op onze twee iPhones en iPad de Proximus TV app geïnstalleerd maar wij kunnen niet inloggen. Nochtans zijn onze login en password wel correct. Hoe kan dit opgelost worden aub? Bedankt alvast Mvg, Inge
Hebben de laatste tijd vaak het probleem dat we een opname niet kunnen bekijken: melding "serverprobleem", probeer later opnieuw Wat scheelt rr?
Mijn inkomende nummers zijn al onbekend hoe kan ik dat oplossen
Beste, Ik draai Proximus TV op een 6 maand oude PC I7-7700 met Win 10 met upgrades tot vandaag. Proximus TV loopt om de haverklap (paar minuten) vast: Er zijn 2 fenomenen: 1) het beeld loopt vast maar de klank blijft: na een tijd begint het beeld opnieuw te lopen 2) het beeld loopt vast en de klank verdwijnt: als ik van kanaal verander en terugkom dan begint alles weer te werken. Er zijn reeds 2 Proximus techniekers langs geweest: modem vervangen, reset op fabrieks- instellingen, wijziging ergens in de straat, enz... Vaste TV werkt goed. Problemen op 2 PC's en op de smartphone. Dit doet zich frequent voor sinds een drietal weken ( sinds Ronde van Vlaanderen) Ik heb de indruk dat de fout meer voorkomt tijdens druk bekeken programma's zoals het nieuws, wielerwedstrijden, s'morgens minder dan s'avonds. Het duurt nu al een paar weken. Graag een oplossing aub.
Na het opnieuw installeren van de TV app kan ik niet meer inloggen. Ik wordt steeds terug gestuurd naar de log in pagina.
Vandaag wou ik mijn email lezen via webmail.proximus.be en ik kreeg keer op keer de melding 'Wrong username and/or password.' Hoewel ik mijn paswoord al jaren gebruik, vroeg ik om mijn paswoord naar mijn email-adres te sturen... Ik tikte dus mijn pr-nummer in, alsook mijn verschillende aliassen in, en ik kreeg telkens volgende boodschap : 'Het e-mailadres bestaat niet'. Ook de Proximus TV-app op mijn PC werkt al enkele weken niet meer. Daar krijg ik alleen maar de melding dat er een fout is opgetreden... Welke fout??? Ik zal er dus maar vanuit gaan dat er ook daarmee een probleem is met mijn email-adres. Proximus, wat is het echte probleem? En kom aub niet meer af met "dat ik het over enkele dagen eensopnieuw moet proberen!" mvg, f.
Gisteren kwam ik via de klantendienst van orange te horen dat er een abbonement is die onbeperkt internet bied. de vrouw van de klantendienst veranderde mijn abbonement zo blijkbaar zat die gwn uit haar nek te kletsen en bestaat er geen gsm abbonement die onbeperkt internet bied ? wat nu? moet ik nu meer betalen omdat proximus mij verkeerd inlicht? Want ik wil dit abbonement meteen stopzetten
Dear Customer Service, I'm writing to solve my problem and clarifying the payments between Proximus and myself with a definite ending. I already sent a complaint on the same topic on 11th of January but unfortunately during 3 month it was unsolved, therefore I ask to escalate the case to your group manager for a final solution. My customer Number is 617867539. Long story short and fact based: In December I got an sms from Intrum (Proximus referentie 25723785, Intrum 21054261) and unfortunately I payed it without checking my payed bills as Intrum told that I own 3 month charge for Proximus. This was a 155,54 EUR. As I moved in September therefore I thought maybe due to the moving I forgot to pay my bills and I thought that I pay for November and December also. Of course when you have an Intrum sms than you get a heart attack and you pay unfortunately. I talked to 4 colleges of you in the beginning of January to find out what is going on, as I started to get reminders for
Bizar gedrag van 1 gsm-abonnement in een pack geraakt niet opgelost. Dit nummer krijgt ondanks vele verzoeken om dit in order te brengen nog steeds geen sms'en m.b.t. limietoverschrijding. Anderzijds komen er nu ook 17 premiumsms'en op die ik nergens in de historie kan terugvinden. Het internetverbruik is ook exact hetzelfde als dat van een tablet in huis. Kan dit nagekeken worden wat hiervan de oorzaken kunnen zijn, maar belangrijker nog zag ik hier ook graag oplossingen voor daar het me iedere maand geld kost en ik hier totaal geen zicht op heb...
Ik ben net klant maar mijn gsm nummer was een aantal weken geleden al automatisch overgezet nog voor de bundel geactiveerd ging worden. Hiervoor ook mijn eerste factuur gekregen maar op zich geen ramp. Nu is het internet en de TV vandaag ook aangesloten en is de Kids bundel actief. Is waarschijnlijk ergens iets mis gegaan en zou dit nu willen aanpassen. Maar op MyProximus kan ik Tuttimus (en de tv diensten) niet zien. Hierdoor kan ik ook geen wijzigingen doen. Als ik op TV de bundel van Voetbal zou willen bestellen krijg ik een veiligheidsfoutmelding. Het is deze avond nog voetbal dus ik hoop dat dit op een of andere manier snel kan opgelost worden zodat we de match kunnen bekijken. Telefonisch melden ze dat dit 48u kon duren. Hopelijk kan iemand mij hier helpen 😞
hoi, de laatste weken ondervind ik problemen om tv te kijken op jullie website. het geluid valt geregeld weg soms na 2 minuten of soms na 5 minuten, heel willekeurig, ik moet telkens de pagina vernieuwen om het geluid terug te krijgen, maar na een aantal minuten valt het geluid terug weg, heel vervelend dus. dit met verschillende webbrowsers, Mozilla en Internet Explorer. ook heel soms krijg ik wel eens een foutmeldig met een error code van de Proximus TV website zelf waarna ik dan op OK moet klikken. (wel even vergeten welke code dat was) kan dit even bekeken worden a.u.b. alvast bedankt. Mvg.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.