Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app kan niet aanmelden

  • April 11, 2018
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.

Beste antwoord door Wim VL

Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 11, 2018
Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2018
Bedankt Wim, nu werkt het.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 11, 2018
Graag gedaan.

Hier het zelfde probleem!!!

"Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt."

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 12, 2018
Dag Redouane, kan je nog eens controleren? MVG, Wim

  • Apprentice
  • April 22, 2018
Hier ook hetzelfde probleem...

Mvg, Olevier

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • April 23, 2018
Dag Olevier, kan je mij via privé bericht je klantennummer bzorgen? Groeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • April 23, 2018
Kan je nu nog eens controleren want het zou moeten werken?