Skip to main content
Vraag

My Cloud

  • April 15, 2018
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Ik probeer reeds meerdere keren een Cloud-account aan te maken via my proximus maar krijg steeds volgende melding "Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens."
Wat kan hiervoor de reden zijn en hoe kan ik dit eventueel oplossen?
alvast bedankt voor de hulp.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 20, 2018
Hallo, dossier nr 33807701 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 20, 2018
goeie avond,
dank je wel. ik hoop dat dit opgelost geraakt want het lukt totaal niet bij mij wat ik wel een beetje jammer vind.

groetjes
Pascale