Skip to main content
Vraag

Premium

  • April 17, 2018
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Hoi, ik heb men punten ingeruild maar nu blijkt dat het emailadres 1 letter verkeerd is. Kan ik dit nog naar het juiste adres ontvangen?

Bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 18, 2018
Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en correcte emailadres? Dan sturen we dit op naar het juiste adres. Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 21, 2018
Hallo, voor welke geschenk(en) had u de punten ingeruild? Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 21, 2018
Bon van decathlon van 10 euro

Mvg
Ines

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 23, 2018
Hallo Ines, op 17/04/2018 is er een mail verstuurd naar ineskonings@hotmail.com met daarin jouw waardebon van Decathlon. Ik heb ze zonet nogmaals doorgestuurd. Best ook jouw spamberichten controlen, misschien is het daar terechtgekomen. Groetjes, Aziz