Skip to main content
momenteel hebben wij wel een wifi signaal maar is er geen internet verbinding.

vermoedelijk een storing op de kabel?
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?

dan kijk ik na wat er gaande is



mvg Jonathan



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.

Hallo PX. Zie bovenstaand, kunnen jullie eens kijken of er iets met de lijn is. Vorig jaar heb ik ook een paar maal zo een uitval gehad. Alvast bedankt. Groetjes, Antoon
Om 15.15 uur is hier bij mij in Wenduine complete uitval geweest van Internet en TV. Hebben meer mensen hier last van gehad. 5 minuten later was alles weer in orde.

Hallo PX. Zie bovenstaand, kunnen jullie eens kijken of er iets met de lijn is. Vorig jaar heb ik ook een paar maal zo een uitval gehad. Alvast bedankt. Groetjes, Antoon


Hallo PX. Kan iemand mij op bovenstaand een antwoord geven. Blijkt nu ook een storing te zijn op de Telefonie hier in deze regio, Wenduine, volgens MyProximus Support. Heeft er dit mee te maken. Alvast bedankt voor het antwoord.
Antoon, kan je me via een privé bericht even je telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Antoon, kan je me via een privé bericht even je telefoonnummer doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Is verstuurd.
Hallo PX. En weer een complete uitval gehad van Internet en TV om 23.30 uur. Duurde weer 5 minuten en alles kwam weer vanzelf terug. Dit is hetzelfde dan 11 dagen terug en voor dat heel PX eruit lag. Kunnen jullie als PX dit even nakijken wat de reden hiervan kan zijn. Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Antoon
Antoon, er was alvast geen algemeen probleem. Ik heb de resultaten van je lijn nagekeken en alles ziet er alvast goed uit. Groetjes, Charlotte
Antoon,

Er was gisterenavond een zwaar onweer boven delen van West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Dergelijke fenomenen hebben soms een grote impact op ons netwerk (blikseminslagen e.d.). Ondertussen is alles OK volgens mijn collega Charlotte.

Mvg,

Wim
Hallo Charlotte en Wim,

Bedankt voor deze service. Hou het in de gaten. Heb dit al wel het laatste half jaar 4 keer voorgehad. Hoop niet dat het ergens anders aan licht.

Groetjes, Antoon
Gisterenavond omstreeks 23.00 uur weer complete uitval gehad van mijn modem. Na 5 minuten weer zelf opgestart. Hetzelfde verhaal van 1 maand geleden. Geachte PX kunnen jullie dit even nakijken wat de reden hiervan kan zijn. Alvast bedankt voor het antwoord.
Dag Antoon,



Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy
Dag Antoon,



Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy


Hou het in de gaten.
Dag Antoon,



Ik zie inderdaad 1 verbreking op een hele maand. Ik weet niet meteen de reden hiervoor maar ik stel vast dat je ons laat weten als dit frequenter moest voorvallen. Alvast onze excuses. Groeten, Jimmy


Hallo Jimmy,

Deze morgen alweer een complete uitval van 5 minuten. Weer een opstart zelf. Kan iemand van PX eens nakijken war de reden is. De vorige was maar 10 dagen geleden. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Antoon, ik bemerk inderdaad verbrekingen met een interval van een zestal dagen, beginnend op 11 maart, en uitgezonderd deze ochtend, steeds 's nachts. Heb je op je binneninstallatie een toestel dat dan (automatisch) ingeschakeld wordt? De lijn meet tot op je modem, net zoals voorheen, immers goed uit.
Antoon, ik bemerk inderdaad verbrekingen met een interval van een zestal dagen, beginnend op 11 maart, en uitgezonderd deze ochtend, steeds 's nachts. Heb je op je binneninstallatie een toestel dat dan (automatisch) ingeschakeld wordt? De lijn meet tot op je modem, net zoals voorheen, immers goed uit.



Er zijn bij mij 2 x GSM en 2 x IPad's aangesloten op WiFi. En die blijven ingeschakeld ivm opladen toestel. En dit is al een tijdje zo. Verder niets ingeschakeld. Dit is al langer aan de gang dan 11 maart. Zie dit forum item. En elke keer heeft PX een reden dat het niet door PX komt. Maar uitval is het en heb niets aangepast.
Antoon, als je een complete uitval van je signaal hebt, heb je dan al eens gekeken wat de status van de lampjes op je bbox is, vooral het DSL lampje dan? MVG, Wim
Antoon, als je een complete uitval van je signaal hebt, heb je dan al eens gekeken wat de status van de lampjes op je bbox is, vooral het DSL lampje dan? MVG, Wim



Hallo Wim,

Let daar niet speciaal op. Alles valt uit, internet, TV. Blauwe lampjes zijn uitgevallen. Welke weet ik niet precies. Maar naar een paar minuten begint alles weer te knipperen en uit zich zelf een volledige herstart. Zal er volgende keer op letten.

Mvg, Antoon
Je DSL lampje op de bbox3 zal dan ook wel niet meer continu oplichten, 't zal zoeken worden langs welke kant het probleem zit naar de kant van Prox toe bv poort van de DSL Kaart in de ROP of naar uw kant toe DSL splitter/filter of bbox/modem zelf !!!
Happy House verhaal. Alles, splitter en modem, is 2,5 jaar geleden door PX geïnstalleerd. Hebben al een keer ROP aangepast als ik me kan herinneren. Dit was bij een volledige telefoonuitval. Dus ik,weet het niet meer.
Dat zal opzoekwerk worden voor de Proximus specialisten.
Antoon1 heeft u nog steeds problemen? Via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken. Groeten Els



https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Antoon1 heeft u nog steeds problemen? Via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken. Groeten Els



https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html




Hallo Els,

Op dit moment niet. Heb ik weer problemen meld ik dit.

Mvg, Antoon
Ok is goed.
Ok is goed.



Bedankt voor het bericht. Het ergste waar ik,op dit moment mee zit is mijn factuur van PX maand maart en niemand die hier iets aan doet. Zal wel weer een 0800 nummer worden maar waar is dit forum dan voor.

Reageer