Skip to main content
Antwoord

Webmail en Proximus TV op PC werken totaal niet meer

  • April 19, 2018
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Vandaag wou ik mijn email lezen via webmail.proximus.be en ik kreeg keer op keer de melding 'Wrong username and/or password.' Hoewel ik mijn paswoord al jaren gebruik, vroeg ik om mijn paswoord naar mijn email-adres te sturen... Ik tikte dus mijn pr-nummer in, alsook mijn verschillende aliassen in, en ik kreeg telkens volgende boodschap : 'Het e-mailadres bestaat niet'.
Ook de Proximus TV-app op mijn PC werkt al enkele weken niet meer. Daar krijg ik alleen maar de melding dat er een fout is opgetreden... Welke fout???
Ik zal er dus maar vanuit gaan dat er ook daarmee een probleem is met mijn email-adres.

Proximus, wat is het echte probleem? En kom aub niet meer af met "dat ik het over enkele dagen eensopnieuw moet proberen!"

mvg,

f.

Beste antwoord door ElsJ

fic66 ik heb dit doorgegeven naar mijn collegas zij gaan dit voor u verder bekijken, van zodra we antwoord hebben laten we het u weten. Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • April 19, 2018
fic66 kan u via onderstaande link het betreffende emailadres even doorgeven? Dan kijk ik dit voor u na. . Groeten Els

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 19, 2018
Heel graag Els, maar op welke onderstaande link moet ik precies drukken?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • April 19, 2018
fic66 mijn excuses hierbij de link. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 19, 2018
fic66 ik heb dit doorgegeven naar mijn collegas zij gaan dit voor u verder bekijken, van zodra we antwoord hebben laten we het u weten. Groeten Els

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 19, 2018
Dank je, Els.
Groeten, f.