Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.
Bladzijde 1 / 1
Dag Barbara, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Bedankt Wim, nu werkt het.
Graag gedaan.
Hier het zelfde probleem!!!
"Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt."
"Ondanks dat alles op myproximus lijkt in orde te zijn ( we zien alle producten en de tv app is gelinkt aan onze producten ) kunnen wij niet inloggen op de Proximus tv app op onze tablet of smartphones. Wij krijgen na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt."
Dag Redouane, kan je nog eens controleren? MVG, Wim
Hier ook hetzelfde probleem...
Mvg, Olevier
Mvg, Olevier
Dag Olevier, kan je mij via privé bericht je klantennummer bzorgen? Groeten, Jimmy
Kan je nu nog eens controleren want het zou moeten werken?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.