Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb een iPhone 8 gekocht met een abo erbij. Gisteren geleverd en toch is de simkaart niet geactiveerd.... Hoe kan ik dit oplossen?
Kan een Proximus medewerker op het forum mij verder helpen? Ik verhuis per 3 april. Ik heb dit pas een week geleden kunnen melden bij de klantendienst, omdat wij nog niet eerder een nieuwe woonst gevonden hadden. Het pand waar wij nu nog enkele dagen wonen wordt op 3 april van het elektriciteitsnet afgesloten en waarschijnlijk dezelfde week nog gesloopt. Vanaf 3 april zitten ik en mijn man in onze nieuwe woning zonder internet en tv, omdat ik onze verhuis pas zo laat heb kunnen aangeven. Ik wil ons internet/tv pack meeverhuizen en zit werkelijk met spoed op een afspraak met de technieker te wachten, die de installatie na verhuis zal uitvoeren op het nieuwe adres. Ik heb nog altijd niets vernomen. Wij zouden liever niet 2 weken geen internet en tv hebben. Ik heb de klantendienst deze week nog eens telefonisch gesproken en zij gingen wel al de facturen en post van Proximus naar ons nieuwe adres sturen, want vanaf volgende week staat hier geen brievenbus meer. Ik weet echter niet of
Telkens ik de grens oversteek krijg ik berichten van proximus via het nr 0477200124. Is er een mogelijkheid om dit te stoppen?
Beste zou het mogenlijk zijn voor mijn factuur met factuurnr: 6833583209 in 6 stukken te betalen ? Klantennr is:620152955
Verkoopt PROXIMUS de Nokia 8110 4G ? Bedankt
Waarom krijg ik van Proximus een bericht dat mijn abonnement het niet toelaat om een betalende SMS naar bvb de lijn te sturen terwijl op MyProximus staat ingesteld dat betalende nummers niet geblokkeerd worden?
Op my Proximus krijg ik geen facturen te zien, dus ook geen historiek. Verder krijg ik ook geen mail met mijn factuur. Reeds tweemaal kreeg ik medewerkers van my Proximus aan de lijn die dit in orde zouden brengen. Quod non ...☹️ wat kan ik doen?
Hebben TV Samsung QE55Q6F gekoppeld met optical kabel aan LG soundbar440. TV werkt via proximus digicorder afstandbediening. Het geluid uit soundbar werkt maar we kunnen deze nu niet meer stiller of luider zetten met de afstandsbedieing van proximus. Dienen hiervoor de LG afstandsbediening van de soundbar te gebruiken. Hoe dit koppelen naar afstandsbediening proximus? (zonder de soundbar werkte dit wel)
Beste, Sinds enkele dagen hebben we boodschap 'geen service' op 1 van onze Proximus nummers. Langs geen enkele weg (telefonisch, online, myproximus, mail) kunnen we in contact komen met jullie. Jammer dat de enige toevlucht een publiek forum blijkt. Graag snel het nodige om op te lossen.
Sinds deze avond kan de bbox 2 geen verbinding met DSL meer maken. In het uur voor de connectie wegviel waren er 4 kortere onderbrekingen waarbij DSL lampje 30 seconden knipperde maar verbinding hersteld werd. Tot 22.55 toen viel DSL definitief weg. Sindsdien alle stappen doorlopen voor herstarten bbox 2 geen resultaat, Factory reset bbox 2 zonder resultaat. Lijn getest alles is normaal geen storingen maar er kan geen verbinding gemaakt worden. DSL lampje knippert na elke poging maar meer niet. Kabels gecheckt maar geen probleem. En niets over een storing in Mechelen gevonden. Enige opvallende is dat dinsdagochtend DSL ook al eens uitgevallen was. En toen pas na 4 pogingen de connectie hersteld raakte. Maar er terug moest worden opgestart omdat internet niet werkte. Is de modem defect of ...?
Ik heb gemerkt dat ik soms de uitleg van een aflevering krijg op de display ipv de titel van de serie. Gisteren weer bij "Dokters vs. Internet op NPO1. Bug?
Ik heb gisteren het abonnement op Betv genomen via Proximus om toegang te hebben tot de on demand catalogus van Betvgo. Helaas lijkt het onmogelijk om toegang tot de catalogus te hebben. Ik heb de dienst Betv go goed geactiveerd. Heb hier ook een bevestigingsmail over ontvangen. Op de iPhone app kan ik ook inloggen dus mijn gegevens zijn correct. Echter als ik dan naar de on demand catalogus ga, krijg ik vaak een foutmelding. Krijg ik geen foutmelding en kan ik een film fiche openen, dan is de play knop grijs en kan er niet op gedrukt worden. Soms kan er wel op gedrukt worden maar start de film niet. Andere knoppen toevoegen aan selectie en trailer werken ook niet. Ik heb vervolgens ook op play.betvgo.be proberen inloggen op mijn laptop. Hier is inloggen onmogelijk. Ofwel krijg ik foutmelding ofwel blijft het wieltje continu draaien. Dus hier geraak ik niet eens in de catalogus. Ik heb het op 2 verschillende laptops geprobeerd, zowel in Google Chrome als in Internet Explorer zo
Ruim 2 weken heb ik al problemen met de Proximus tv-App op PC. 'Er is een fout opgetreden. Probeer later opnieuw!'. Vandaag de dag probeer ik nog steeds.... Recentelijk wou ik ook mijn email raadplegen via webmail.proximus.be... Ik moet iets fout doen! Volg het even met mij in stappen. Stap 1 : Ik ben dus wel degelijk ingelogd op mijn proximus! Let op de rode lijn rechtsboven... Daar kan je je email raadplegen. Stap 2: Ik klik er op!!! Volgende (nieuw!!!) loginscherm verschijnt Gezien ik al ingelogd was, vind ik het zeer vreemd dat ik mij nogmaals moet aanmelden!? Stap 3: Ik probeer! Werkt niet! Stap 4: Ik probeer opnieuw, en opnieuw en opnieuw... Stap 5 : Ik kan mijn wachtwoord vergeten zijn? Hetgeen mij ten zeerste zou verbazen... Eergisteren kreeg ik nog de melding dat mijn email-adres onbekend was. Vandaag? Serieus Proximus!!!! Als men zijn facturen een beetje te laat betaalt, dan wordt die zonder pardon afgesloten. Wat moet ik doen met Proximus d
Deze week is mijn bbox2 door een bbox3 vervangen. Ik had gehoopt dat dit de problemen met de wifi zou oplossen (op mijn iphone is alleen 4g bruikbaar), maar het tegendeel is waar. Nu werkt ook Netflix niet meer, op welke manier ik ook probeer: - via chromecast en wifi (2.4 en 5.0) - via smart functie van Philips tv zelf (zowel wifi als plc/ethernetkabel) - via (nieuwe) proximus tv decoder (rechtstreeks via kabel aangesloten) De verbinding (eenmaal het apparaat opnieuw opgestart, ingesteld) komt wel tot stand maar enkele minuten later valt de verbinding weg. Tijdens 1 aflevering tot 20 maal toe. Onmogelijk om zo van een serie te genieten. Zelfde problemen duiken ook op bij het herstarten van een tv programma via de tv gids. Alleen live tv lijkt geen problemen op te leveren. Er is inmiddels al twee keer een proximus technieker langsgeweest. De eerste heeft een tehnicolor toestel geplaatst, de tweede een sagem. Het lijkt niets uit te maken. Met de bbox2 kon ik tenminste nog netfli
Dit weekend een abonnement met Iphone 8 besteld op de proximus website. Deze ineens betaald en bevestigingsmail gekregen dat deze binnen 2 dagen geleverd ging worden, 4 dagen later nog niet geleverd dus maar eens naar de klantendienst gebeld. Hier constant doorverbonden geweest van klantendienst naar webshop naar facturatiedienst. Na de 10de !!! keer doorverbonden zei ik dat dit wel een beetje belachelijk aan het worden was en hebben ze gewoon ingelegd. Dan maar naar een proximus-winkel. Hier moesten ze zelf ook naar de klantendienst bellen. Kregen ze ook geen antwoord, dus mocht ik zelf vanuit een telefoon die in de winkel stond naar de webshop bellen. OMG. Nu is alles blijkbaar geannulleerd en nu moet IK een bewijs van betaling naar hun sturen om mijn 619 euro terug te krijgen!!!!!!! Waar slaagt dit op? Mensen, denk dus 2 of 3 of minstens 10 keer na voor je een abonnement met smartphone bij Proximus besteld. NOOIT MEER.
Waarom moet je nog eens een klein abonnement bij nemen bij de promo’s iPhone+ mobilus m abonnement + data abonnement sorry maar dit is koppel verkoop. Gaan vragen in Proximus center of er niets kan gedaan worden voor een klant die al meer dan 12 jaar klant is. Maar nee wij moeten alles zo verkopen. Zelfs geen kijkje willen nemen naar abonnement en papieren van de klant. Vind dit ook geen servies denk er toch zwaar over na om te veranderen met heel de familie om naar een andere proviader te gaan. Dit wil niet alleen ons gezin maar 6 gezinnen met meerdere abonnementen ik hoop dat ik via deze weg eens een deftige uitleg krijg. Want het abonnement mobilus m is perfect ook van data waarom nog extra als je dat echt niet nodig hebt. Uitgerekend na 24 maand 240 euro betaald en niet gebruikt wil zeggen dat Proximus een grote winst maakt. Wie kan ik daar over aanspreken of waar kan ik klacht in dienen bij Proximus? Vriendelijke groeten
Dank u wel Proximus
Gisteren film gehuurd van 5.99€ Ik beschikte over 7 gratis kadofilm Ik zie nu via my Proximus dat deze aangerekend word Klopt dat???
In onze nieuwe woning is er nog geen aansluiting voorzien, dus dient er een nieuwe kabel getrokken te worden (sleuf graven met wachtbuis) tot in de woning door een onderaannemer. Afstand rooilijn tot woning is ongeveer 5 meter. Het was me niet erg duidelijk hoeveel deze werken+installatie me in totaal zouden kosten. Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Het lijkt er sterk op dat de wijze waarop het hele kinderslotgebeuren geconfigureerd kan worden totaal zinloos is. Zo heb ik in een pakket (M&S) erotische films zitten (heb hier zelf niet voor gekozen en kan ze ook niet verwijderen), naast ook bv horror. Er is helaas geen aparte kinderregeling mogelijk voor tv en gehuurde films. Als je kinderslot activeert, kan je voor tv programmas slechts maximaal -18 kiezen! Dat betekent dus dat er s avond voortdurend de pincode moet worden ingegeven bij zappen! Er bestaat dus geen optie als "voor tv programma's, toon gerust alles, zonder leeftijdsbeperking". Erg vervelend. Wie heeft dit bedacht? Hier zit een Nobelprijs Usability Design in... zucht. Bovendien is er ook een bug. Vanaf het moment dat kinderslot actief is, eender wat de leeftijdssettings zijn, speelt GEEN ENKEL tv programma. Zelfs niet op Ketnet. Momenteel (zaterdag 21/04 om 22:55) staat kinderslot op en leeftijd voor tv is de meesg tolerant mogelijke: -18. Proximus tv
Ik gebruik nu al een lange tijd de tv app, kort en krachtig samengevat "wat een draak van een app". Tot een aantal maanden geleden werkte chromecast af en toe afhankelijk of er een update was geweest, nu kan ik zelfs op ipad of iPhone niet meer kijken zonder 100 en 1 haperingen...
ik neem de afleveringen steeds op, en dat was maandag 23 april ook het geval en de opname is gelukt. Nu zie ik vandaag dat die vervangen is door een speciale aflevering van telefacts en chicago PD is daarna uitgezonden. Mijn opname is ook vervangen door die telefacts. Nu mis ik de laatste aflevering en bij nazicht is die nergens meer te zien zelfs niet op vtm en op proximus ook niet want ik ben te laat. Is daar niets aan te doen? of hoe moet ik die aflevering nog te zien krijgen. Is er een oplossing?
Krijg niet ingelogd op de tv app. Kom telkens terug uit op de inlog pagina.
Een vraagje, op mijn factuur staat er een extra kost vn 7,5 eur voor BABE2GO. het is aangerekend op het nr vn mijn partner en hij heeft er ooit een sms vn gekregen maar hij vindt het niet meer terug. kan er mij iemand helpen hoe je die dienst kunt stoppen? Alvast bedankt!!
We zijn net overgeschakeld naar Proximus en de eerste maand bleek dat we de limiet van 750GB hadden overschreden. Dit vonden wij raar maar we lieten het hierbij... Nu deze maand weer overschreden?! Van 3 tot 10 april waren we met verlof waarbij ik al mijn toestellen had uitgeschakeld en nu ik het overzicht raadpleeg merk ik een verbruik van ongeveer 25Gb per dag?!! Ik heb al eens ingelogd op de modem maar kan nergens een verbruik oproepen/toestel maar eigen verbruik is uitgesloten me dunkt. Hoe is dit dan te verklaren?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.