Skip to main content
Waarom krijg ik van Proximus een bericht dat mijn abonnement het niet toelaat om een betalende SMS naar bvb de lijn te sturen terwijl op MyProximus staat ingesteld dat betalende nummers niet geblokkeerd worden?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bar_3rd/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalsms-en-stopzetten-en-betaalnummers-blokkeren.html

Misschien:

Er is onderscheid tussen betaal sms'en (xyyy) en betaalnrs (090x, 070)

&

Daarnaast is er bv. voor De Lijn ook de mogelijkheid tot m-pay

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Alvast bedankt. De optie Blokkering Payment Content, waar het nummer van de lijn onder valt, kan blijkbaar enkel geactiveerd worden door naar de klantendienst te bellen. Dus ik vermoed dat zij het ook wel kunnen uitschakelen.
dat valt soms voor en daarom best wachten tot morgen als iemand van het proximus team hier op het forum langs komt
Hallo Brent, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer