Op my Proximus krijg ik geen facturen te zien, dus ook geen historiek. Verder krijg ik ook geen mail met mijn factuur. Reeds tweemaal kreeg ik medewerkers van my Proximus aan de lijn die dit in orde zouden brengen. Quod non ... wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Enige tijd wachten tot een Px medewerker uw bericht oppakt. Ondertussen - indien nog niet gedaan - MyPx controleren : Mijn facturen - Instellingen: kies verzendingswijze factuur, correct ingesteld?
P.S.
Er worden soms/regelmatig "MyPx" problemen gemeld
&
Eventueel kunt ook - indien een oplossing uitblijft - klacht indienen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Stuur ons een e-mail - Ik ken mijn nr - Ik heb een vraag over mijn factuur (of technische vraag) - Een klacht indienen: onderaan rechts webpagina mail ons (tekst invoeren)
Desgevallend kunt u in 2e instantie beroep doen op de ombudsdienst telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
P.S.
Er worden soms/regelmatig "MyPx" problemen gemeld
&
Eventueel kunt ook - indien een oplossing uitblijft - klacht indienen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Stuur ons een e-mail - Ik ken mijn nr - Ik heb een vraag over mijn factuur (of technische vraag) - Een klacht indienen: onderaan rechts webpagina mail ons (tekst invoeren)
Desgevallend kunt u in 2e instantie beroep doen op de ombudsdienst telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Op mijn my Proximus -account voor mobiele telefonie is er geen mogelijkheid om naar “ mijn facturen “ te gaan !..
Dag Haric,
Je hebt 2 klantennummers. 1 voor je gsm en 1 voor internet en tv. Is het de bedoeling dat deze apart staan of mag dit allemaal samen?
Er bestaat op dit moment enkel een My Proximus account op het klantennummer van je internet en tv. Indien je gsm apart gefactureerd moet blijven, dan zal je hier een nieuw MyProximus login voor moeten creëren.
Groetjes,
Antonella
Je hebt 2 klantennummers. 1 voor je gsm en 1 voor internet en tv. Is het de bedoeling dat deze apart staan of mag dit allemaal samen?
Er bestaat op dit moment enkel een My Proximus account op het klantennummer van je internet en tv. Indien je gsm apart gefactureerd moet blijven, dan zal je hier een nieuw MyProximus login voor moeten creëren.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Op het account op mijn internet/TV klantennummer zie ik geen verbruik/facturen van mijn gsm. Beide klantennummers mogen inderdaad samen zodat ik van alles verbruik en facturen kan zien op een -1- account ..
Dank !
Rik Charle
Op het account op mijn internet/TV klantennummer zie ik geen verbruik/facturen van mijn gsm. Beide klantennummers mogen inderdaad samen zodat ik van alles verbruik en facturen kan zien op een -1- account ..
Dank !
Rik Charle
Dag Haric,
Ik stuur je via mail >( rik.charle1@gmail.com) nog even het overname document waarop je dat kan vermelden dat het gsmnummer 0472414335 klantenrekening 1872300 moet samengevoegd worden met de producten op klantenrekening 620084063
Mvg. Wilfried
Ik stuur je via mail >( rik.charle1@gmail.com) nog even het overname document waarop je dat kan vermelden dat het gsmnummer 0472414335 klantenrekening 1872300 moet samengevoegd worden met de producten op klantenrekening 620084063
Mvg. Wilfried
Beste,
In mail is overnamedocument niet ingesloten !!
Mvg
Rik Charle
In mail is overnamedocument niet ingesloten !!
Mvg
Rik Charle
Dag Haric,
Ik heb het document nogmaals verstuurd naar > ik.charle1@gmail.com
mvg. Wilfried
Ik heb het document nogmaals verstuurd naar > ik.charle1@gmail.com
mvg. Wilfried
Dank
Op formulier heb ik vermeld dat ik oproepnummer GSM ( 04.. ) ( klantenrekening 1... ) overlaat aan mezelf ( producten : internet en TV ) ( klantenrekening 6...)
Hoop dat dit hiermee in orde komt !
Vriendelijke groet
Rik Charle
Op formulier heb ik vermeld dat ik oproepnummer GSM ( 04.. ) ( klantenrekening 1... ) overlaat aan mezelf ( producten : internet en TV ) ( klantenrekening 6...)
Hoop dat dit hiermee in orde komt !
Vriendelijke groet
Rik Charle
Misschien best veiligheidshalve bovenstaande privé-info (laten) verwijderen op dit publieke forum....
Beste,
ik heb alvast een dossier opgemaakt om de collega's te informeren en in t oog te houden.
groeten,
Tina
ik heb alvast een dossier opgemaakt om de collega's te informeren en in t oog te houden.
groeten,
Tina
en ja... misschien best gegevens verwijderen hier ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.