Ruim 2 weken heb ik al problemen met de Proximus tv-App op PC. 'Er is een fout opgetreden. Probeer later opnieuw!'. Vandaag de dag probeer ik nog steeds....
Recentelijk wou ik ook mijn email raadplegen via webmail.proximus.be...
Ik moet iets fout doen!
Volg het even met mij in stappen.
Stap 1 :
Ik ben dus wel degelijk ingelogd op mijn proximus!
Let op de rode lijn rechtsboven... Daar kan je je email raadplegen.
Stap 2: Ik klik er op!!! Volgende (nieuw!!!) loginscherm verschijnt
Gezien ik al ingelogd was, vind ik het zeer vreemd dat ik mij nogmaals moet aanmelden!?
Stap 3: Ik probeer!
Werkt niet!
Stap 4: Ik probeer opnieuw, en opnieuw en opnieuw...
Stap 5 : Ik kan mijn wachtwoord vergeten zijn? Hetgeen mij ten zeerste zou verbazen... Eergisteren kreeg ik nog de melding dat mijn email-adres onbekend was. Vandaag?
Serieus Proximus!!!!
Als men zijn facturen een beetje te laat betaalt, dan wordt die zonder pardon afgesloten.
Wat moet ik doen met Proximus die zijn verplichtingen niet navolgt?
Of moet ik nog maar eens enkele dagen geduld hebben???
f.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.







