Een vraagje, op mijn factuur staat er een extra kost vn 7,5 eur voor BABE2GO. het is aangerekend op het nr vn mijn partner en hij heeft er ooit een sms vn gekregen maar hij vindt het niet meer terug. kan er mij iemand helpen hoe je die dienst kunt stoppen?
Alvast bedankt!!
Bladzijde 1 / 1
hier vind je al wat info ivm diensten door derden:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill_mobusage/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce
> Minister De Croo kondigt strenge regels aan voor dure sms-diensten (29/03/2018)>
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180329_03436511
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill_mobusage/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce
> Minister De Croo kondigt strenge regels aan voor dure sms-diensten (29/03/2018)>
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180329_03436511
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
BABE2GO niet terug te vinden .... met "babe" bv.
250 babes2go - GOLD KIWI MEDIA NV - customercare.be@globway.eu - +32 2808 7628
->
in principe via e-mail adres of tf hierboven (en zij moeten normaal kunnen bewijzen dat "de dienst" effectief gevraagd werd)
Ter info:
http://www.decroo.belgium.be/nl/strikte-regels-op-til-voor-betaalde-sms-diensten
P.S. Dit werd door de betrokkene ook reeds in april 2016 beloofd...
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
BABE2GO niet terug te vinden .... met "babe" bv.
250 babes2go - GOLD KIWI MEDIA NV - customercare.be@globway.eu - +32 2808 7628
->
in principe via e-mail adres of tf hierboven (en zij moeten normaal kunnen bewijzen dat "de dienst" effectief gevraagd werd)
Ter info:
http://www.decroo.belgium.be/nl/strikte-regels-op-til-voor-betaalde-sms-diensten
P.S. Dit werd door de betrokkene ook reeds in april 2016 beloofd...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.