Skip to main content
Beste,



Sinds enkele dagen hebben we boodschap 'geen service' op 1 van onze Proximus nummers.

Langs geen enkele weg (telefonisch, online, myproximus, mail) kunnen we in contact komen met jullie.

Jammer dat de enige toevlucht een publiek forum blijkt.

Graag snel het nodige om op te lossen.
TUI: het kan ook eventueel langs deze weg indien u dit verkiest:

> spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst
Dat helpt me niet verder. De ketting eindigt bij bellen en dat lukt niet.
Hangt er van af welke weg je volgt

bv ik ken mijn telefoonnummer > ik heb een technische vraag > vaste lijn > een klacht indienen > scroll naar beneden > klik op mail ons > voer je tekst verder in.



(NB: je kan er ook kiezen voor bel mij terug)

enfin 't is maar een voorbeeld die ik geef
Hi Nico. Het is me niet echt duidelijk waarom het je niet lukt telefonisch contact op te nemen via de 080022800. Indien je daar naar toe belt en de optie kiest mobiele telefonie en het gsm nummer invoert waarover het gaat, zou je op je de correcte dienst moeten doorgeschakeld worden.



Je kunt ons ook op facebook , twitter etc terugvinden..



https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html



Via forum raad ik aan via privebreicht het numer door te sturen waarover het gaat:



privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ⚊▶️ Onze medewerkers en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"



Mvg Sabine

Reageer