Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik kan geen extra volume bestellen en deze is namelijk zo goed als op. Hebben Internet maxi, is nu al een week dat ik geen extra volume kan bestellen via de computer. Krijgen altijd een foutmelding: '' Het spijt ons Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen. '' Zou graag een paar keer terug extra volume bijbestellen. Alvast bedankt,
Sinds de overschakeling van ZTE naar iPhone 8 hebben we een probleem met het verzenden van een SMS naar sommige nummers. Boodschap op scherm: "bericht niet afgeleverd" Dit probleem bestaat niet bij contacten met een iPhone. Dit probleem bestaat bij +/- de helft van de contacten met Android, ook bij Proximus-klanten. Ons abonnement: Proximus Full Control S. Sinds 1 maand heeft Apple ongeveer alles binnenstebuiten gekeerd. Zonder resultaat.
Onlangs akkoord gegaan met aansluiting op glasvezel, moet normaal deze week gebeuren. De persoon die dit "regelde"voor mij heeft het klaar gekregen om mijn faktuur te verdubbelen. Ik heb hem hiervan op de hoogte gebracht via mail en zijn antwoord was : ik zal het doorgeven. De man gedroeg zich als de grote baas van proximus. Dat ik een overstap ernstig overweeg als dit nu niet wordt opgelost vind ik wel normaal.
mijn dochter had tuttimus gevraagd en tv toestel aan 99 euro lijn is wel in dienst gesteld maar tv nog altijd niet gekregen al vele keren gebeld zonder succes in dienst vanaf juni aanvraag aansluiting half mei
Sinds enkele maanden zijn al mijn inkomende oproepen onbekend. Ik heb jullie klantendienst hiervoor al eens gebeld maar zij konden mij niet helpen. Ik heb ondertussen reeds van alles geprobeerd : software updaten, alle nrs er opnieuw in gestopt, ... Ik ben nu echt ten einde raad en het eerlijk gezegd ook beu! Iemand die ECHT kan helpen?
Beste gisteren voormiddag (16 juni 2018) heb ik in Wijnegem mijn Base nummer laten overschrijven naar Proximus. Om 12 u 58 ontvang ik een email met een bevestiging van mijn aanvraag. Hierin vermeld men duidelijk dat mijn nummer geactiveerd zal worden op 16 juni 2018 ten laatste om 22 u. We zijn nu 17 juni 2018 12 u en nog steeds geen activatie van dit nummer. Heb ik een fout gemaakt om van provider te veranderen? Ik kijk alvast uit naar een vlugge activatie - heb mijn telefoonnummer morgen nodig voor het werk! Alvast bedankt aan de PROXIMUS medewerker die dit kan oplossen. Mvg josé
waarom kan een gedetaileerde factuur van 2017 niet via mail verstuurd worden, enkel via post maar dat duurt lang
Hallo ik stuurde gisteren een bericht naar jullie met de vraag wat er aan de hand is met chromecast. Ik kan proximus tv ontvangen op mijn samsung tablet en telefoon, wanneer ik wil cromecasten naar mijn televisie, lukt dat niet. Het home teken is niet te vinden in de app. Graag had ik antwoord op de vraag hoe dit op te lossen. John
Wanneer je op de nieuwe Tv app een serie wilt aanklikken om op te nemen,geeft de app altijd “oeps fout”.Je kan de optie serie opnemen niet gebruiken!
Gsm is gestolen geweest daardoor gisteren nieuwe Sim en iPhone 8 gaan halen. Gisteren middag tot nu nog steeds geen service en er staat op mijn iPhone ergens bij de instellingen, netwerk niet beschikbaar en Sim niet geprovisioneerd. Wat moet ik doen? Alvast bedankt, mvg Morgana
Sinds gisteren is mijn internetsnelheid van 85 Mbps opeens naar 50 Mbps gevallen. Maandenlang heb ik op 85 Mbps gestaan zonder problemen. Mijn klantnummer is 611606539. Kan mijn lijn eens nader onderzocht worden? Alvast bedankt. Mvg, Jan
Ik ben recent overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Bij het overschakelen is men heel vriendelijk, en zegt men dat alles mogelijk is en men alles voor mij zal regelen. Men komt op de afgesproken dag langs voor de installatie, en wat blijkt, ipv 3 decoders zoals beloofd, kan men er slechts 2 installeren, dus 1 tv speelt niet langer. Wat blijkt ook, de 3de recorder laat men bij mij achter in de doos, installeert men dus niet, maar die 3 de recorder staat wel op mijn factuur! Hoe kan ik bekomen dat men die 3de recorder toch activeert? Kan toch niet dat ik slechts 2 tv's kan installeren de dag van vandaag????
Proximus tv app maakt geen verbinding. Login is juist. Blijft zoeken met dan melding : oeps er ging iets verkeerd. Iemand tip. Mvg Stijn
Heb een proximus abonnement voor mijn gsm en zou dus via tv app naar voetbal kunnen kijken gratis, maar inloggen met mijn myproximus account lukt niet...
Is het mogelijk dat de app niet meer werkt op bepaalde tablets. Ik heb een Samsung tablet en de app heeft altijd gefunctioneerd en nu sinds de update krijg ik de boodschap dat mijn device niet compatibel is ??????
Dames,Heren van PROXIMUS, Wat is er aan de hand met jullie Proximus TV app ? Ik baal ervan dat ik voor jullie laatste release gekozen heb, want tot voor versie 4.x werkte deze app redelijk goed (enkele crashes, technologie kan niet perfect zijn…) Tot versie 4.x kwam…: -Chromecast niet meer ondersteund. Werd/Wordt niet medegedeeld bij de Store, enkel op jullie website (recent wat extra info toegevoegd, zie ik) Begrijp niet goed het probleem, Stevie / TuneIn stabiel voor Chromecast doeleinden. -We zijn nu al aan 4.1.3, maar het verbetert er niet op. App starten op IpadPro9.7 hangt de App bij starten. Wanneer het dan wel eens lukt, dan ‘zandloper’ op TV gids/TV kanalen. Wat houdt trouwens elke update nu in ? Want de info te lezen in de Store blijft hetzelfde… Juist, herinstalleren ? Natuurlijk al gebeurd. Zelfde fenomenen. -TVapp moet gelinkt worden aan MyProximus ? Niet zeker of dit mijn probleem is (bvb Ipad heeft enkel wifi, geen 4G), maar als ik kijk bij Apps, dan zie ik Prox
Ik heb maandagavond 7 mei een smartphone met abbonnement genomen, en deze ging woensdag 9 mei geleverd worden...maar 9 mei kreeg ik een sms dat door succes van de actie de levering later zou plaatsvinden..dus ben ik maar gaan wachten. Dan heb ik dinsdag 15 mei gebeld naar de eshop lijn die mij doorverwees naar de gewone klantendienst..:waar ik dan eerst een man aan de tel had en mij 19min in wacht liet tot dan uitendelijk de lijn verbroken werd. 5min gewacht en terug gebeld en dan wel een hulpvaardige dame aan de tel had die het probleem ook niet verstond en dat alles betaald was...en ze moest een template invullen en dat ze gingen terugbellen maar tot heden nog niets gehoord...kan er iemand mij helpen?
de digicorder die we momenteel hebben kunnen we niet aansluiten op de tuner/radio. Wie kan er voor een oplossing zorgen AUB.
Krijg telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." De Proximus tv applicatie staat wel tussen 'Mijn producten', maar tv kijken op de laptop werkt dus niet.
Ik denk eraan om een Huawei Nova 2S aan te schaffen (uit China). Nu vraag ik me wel af of deze GSM hier zou werken. Hieronder de specificaties: TD-LTE: B38, B39, B40, B41 LTE FDD: B1, B3, B7, B8 TD-SCDMA: B34, B39 WCDMA: B1, B2, B5, B8 CDMA (3G): BC0 GSM: B2, B3, B5, B8 CDMA (2G): BC0 Ik weet hier nog weinig vanaf en zou graag wat zekerheid hebben. Hopelijk kan iemand mij vertellen of ik hiermee op het Proximus netwerk kan!
Hallo, ik heb gisteren een abonnementswijziging laten uitvoeren. Nu bij het opstaan vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik plots geen ontvangst meer heb. Is dit normaal of niet? Heb al meermaals geprobeerd binnen te geraken op jullie dienst, maar na een uur aan de wachtlijn te hebben gehangen heb ik het opgegeven. Tevens geraak ik ook niet tot in een winkel vandaag omdat ik moet werken.
Meer dan een maand geleden een gsm aangekocht via de site en betaald; tot op heden nog niks ontvangen. Herhaaldelijk mails gestuurd met de antwoord dat er zal gereageerd worden. Tot op heden niks gehoord. Kan iemand mij helpen bij wie ik hierover een officiele klacht kan indienen of wie ik hierover kan contacteren? Groet, wouter
Omdat we de laatste tijd binnen mijn gezin vanop verschillende locaties aan onze data willen kunnen hed ik het idee om de VPN server op mijn NAS te activeren. Vanuit mijn ervaring professioneel vind ik dat een interessantere oplossing dan data in een cloud te steken. Even een schets van mijn opstelling; Ik heb een BBOX3 (sagemcom) als modem en als router, hiervandaan vertrekken LAN's naar boven, woonkamer en bureau, hierop zit telkens een HUB en een AP, in de woonkamer zit er een TV decoder op en in de bureau de NAS, alles krijgt zijn IP vanuit de BBOX, behalve de NAS die zit statisch buiten de DHCP range. Ik heb een DDNS ingesteld op de NAS en een DDNS ingesteld op de BBOX, om het wisselend IP adres op te vangen, beide DDNSen zijn actief en geven het IP adres terug Op MYPROXIMUS heb ik de extra poorten opengezet en op de BBOX de REMOTE op 443. Eerste probleem, ik krijg geen remote access op de BBOX via of het WAN IP adres of de DNS, nochtans bij een portscan (via 4G) lijkt dat 80
Ik krijg de mededeling dat ik de opname alleen kan zien via de decoder vanwege rechten. Maar in de oude app tv overal was dat niet zo. Weet iemand wat er aan de hand is?
Hallo ik gebruik de app op mijn iPad ,via WiFi ,maar na het afsluiten van de iPad werkt de app niet meer . Als ik dan de app verwijder en terug installeer en inlog werkt het terug . Tot ik de iPad weer afsluit , dan kan ik terug opnieuw begingen ,verwijderen ,inloggen ,enz .Wat kan ik daar aandoen ,is het iets met instellingen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.