Skip to main content
Vraag

Klacht ivm aanschaf nieuwe gsm

  • June 15, 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Meer dan een maand geleden een gsm aangekocht via de site en betaald; tot op heden nog niks ontvangen. Herhaaldelijk mails gestuurd met de antwoord dat er zal gereageerd worden. Tot op heden niks gehoord.
Kan iemand mij helpen bij wie ik hierover een officiele klacht kan indienen of wie ik hierover kan contacteren?
Groet,
wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • June 18, 2018
Hallo Wouter!

Kan je mij het klantennummer en eventueel ordernummer dat u heeft ontvangen doorrgeven via volgende link?



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter