Meer dan een maand geleden een gsm aangekocht via de site en betaald; tot op heden nog niks ontvangen. Herhaaldelijk mails gestuurd met de antwoord dat er zal gereageerd worden. Tot op heden niks gehoord.
Kan iemand mij helpen bij wie ik hierover een officiele klacht kan indienen of wie ik hierover kan contacteren?
Groet,
wouter
Bladzijde 1 / 1
Hallo Wouter!
Kan je mij het klantennummer en eventueel ordernummer dat u heeft ontvangen doorrgeven via volgende link?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je mij het klantennummer en eventueel ordernummer dat u heeft ontvangen doorrgeven via volgende link?
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.