Skip to main content
Ik kan geen extra volume bestellen en deze is namelijk zo goed als op. Hebben Internet maxi, is nu al een week dat ik geen extra volume kan bestellen via de computer. Krijgen altijd een foutmelding: '' Het spijt ons

Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen. ''



Zou graag een paar keer terug extra volume bijbestellen.



Alvast bedankt,
Hallo, ik zie nochtans dat je het 3 dagen geleden wel hebt kunnen doen? MVG, Wim
Beste, Dat was via de telefoon toen aangevraagd. Had specifieker moeten zijn en moeten bijvoegen dat het online niet gaat. MVG
Beste,



Ik heb toen naar het 0800 nr gebeld en de computer stem bood me direct de optie aan om via daar bij te bestellen.

Mvg

Kisie
Hallo,



bij nazicht, zie ik dat er vandaag al een dossier is geopend voor uw klacht. De bevoegde dienst zal verder het nodige doen en zij gaan u nog terugcontacteren hierover.



Alavst onze excuses voor het ongemak.



Groeten, Aw

Reageer