Skip to main content
Vraag

Kan geen extra volume bestellen

  • June 19, 2018
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Ik kan geen extra volume bestellen en deze is namelijk zo goed als op. Hebben Internet maxi, is nu al een week dat ik geen extra volume kan bestellen via de computer. Krijgen altijd een foutmelding: '' Het spijt ons
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen. ''

Zou graag een paar keer terug extra volume bijbestellen.

Alvast bedankt,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 19, 2018
Hallo, ik zie nochtans dat je het 3 dagen geleden wel hebt kunnen doen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2018
Beste, Dat was via de telefoon toen aangevraagd. Had specifieker moeten zijn en moeten bijvoegen dat het online niet gaat. MVG

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2018
Beste,

Ik heb toen naar het 0800 nr gebeld en de computer stem bood me direct de optie aan om via daar bij te bestellen.
Mvg
Kisie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 19, 2018
Hallo,

bij nazicht, zie ik dat er vandaag al een dossier is geopend voor uw klacht. De bevoegde dienst zal verder het nodige doen en zij gaan u nog terugcontacteren hierover.

Alavst onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw