Ik heb maandagavond 7 mei een smartphone met abbonnement genomen, en deze ging woensdag 9 mei geleverd worden...maar 9 mei kreeg ik een sms dat door succes van de actie de levering later zou plaatsvinden..dus ben ik maar gaan wachten.
Dan heb ik dinsdag 15 mei gebeld naar de eshop lijn die mij doorverwees naar de gewone klantendienst..:waar ik dan eerst een man aan de tel had en mij 19min in wacht liet tot dan uitendelijk de lijn verbroken werd.
5min gewacht en terug gebeld en dan wel een hulpvaardige dame aan de tel had die het probleem ook niet verstond en dat alles betaald was...en ze moest een template invullen en dat ze gingen terugbellen maar tot heden nog niets gehoord...kan er iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Mathijs, ik begrijp je teleurstelling want dit sleept al wel een tijdje aan. De uitvoering van dit order zie ik gepland staan voor 6 juni. Groeten. Jan
Ok bedankt voor de info 🙂
Nu 25 dagen later nog steeds geen smartphone...
Dag Mathijs,
De levering R4WEBSHOP001169238 staat nu gepland op 22/06/2018 voormiddag 10 uur naar Rietstraat 43, 8400 Oostende
contactnummer 0497024226
Hopelijk komt dan alles op z"n plaats na de lange wachttijd.
Mvg. Wilfried
De levering R4WEBSHOP001169238 staat nu gepland op 22/06/2018 voormiddag 10 uur naar Rietstraat 43, 8400 Oostende
contactnummer 0497024226
Hopelijk komt dan alles op z"n plaats na de lange wachttijd.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.