Sinds enkele maanden zijn al mijn inkomende oproepen onbekend. Ik heb jullie klantendienst hiervoor al eens gebeld maar zij konden mij niet helpen. Ik heb ondertussen reeds van alles geprobeerd : software updaten, alle nrs er opnieuw in gestopt, ... Ik ben nu echt ten einde raad en het eerlijk gezegd ook beu! Iemand die ECHT kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-anoniem-42128
https://community.ben.nl/apple-17/beller-onbekend-bij-inkomende-oproepen-7227
-> Ik vermoed dat Proximus het profiel van uw aansluiting dient te controleren/corrigeren (HLR?)
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM#/media/File:Gsm_structures.svg
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM.
https://community.ben.nl/apple-17/beller-onbekend-bij-inkomende-oproepen-7227
-> Ik vermoed dat Proximus het profiel van uw aansluiting dient te controleren/corrigeren (HLR?)
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM#/media/File:Gsm_structures.svg
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM.
Beste Jan, wat ik dan eventueel nog aanraad is dat je eens langsgaat in de winkel om je simkaart te ruilen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.