Skip to main content
Antwoord

Inkomende oproepen onbekend

  • June 17, 2018
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Sinds enkele maanden zijn al mijn inkomende oproepen onbekend. Ik heb jullie klantendienst hiervoor al eens gebeld maar zij konden mij niet helpen. Ik heb ondertussen reeds van alles geprobeerd : software updaten, alle nrs er opnieuw in gestopt, ... Ik ben nu echt ten einde raad en het eerlijk gezegd ook beu! Iemand die ECHT kan helpen?

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Jan, wat ik dan eventueel nog aanraad is dat je eens langsgaat in de winkel om je simkaart te ruilen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 17, 2018
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-anoniem-42128
https://community.ben.nl/apple-17/beller-onbekend-bij-inkomende-oproepen-7227

-> Ik vermoed dat Proximus het profiel van uw aansluiting dient te controleren/corrigeren (HLR?)
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM#/media/File:Gsm_structures.svg
https://en.wikipedia.org/wiki/GSM.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 19, 2018
Beste Jan, wat ik dan eventueel nog aanraad is dat je eens langsgaat in de winkel om je simkaart te ruilen. Groetjes Freya