Skip to main content
Sinds enkele maanden zijn al mijn inkomende oproepen onbekend. Ik heb jullie klantendienst hiervoor al eens gebeld maar zij konden mij niet helpen. Ik heb ondertussen reeds van alles geprobeerd : software updaten, alle nrs er opnieuw in gestopt, ... Ik ben nu echt ten einde raad en het eerlijk gezegd ook beu! Iemand die ECHT kan helpen?
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/inkomende-oproepen-zijn-anoniem-42128

https://community.ben.nl/apple-17/beller-onbekend-bij-inkomende-oproepen-7227



-> Ik vermoed dat Proximus het profiel van uw aansluiting dient te controleren/corrigeren (HLR?)

https://en.wikipedia.org/wiki/GSM#/media/File:Gsm_structures.svg

https://en.wikipedia.org/wiki/GSM.
Beste Jan, wat ik dan eventueel nog aanraad is dat je eens langsgaat in de winkel om je simkaart te ruilen. Groetjes Freya

Reageer