Sinds gisteren is mijn internetsnelheid van 85 Mbps opeens naar 50 Mbps gevallen.
Maandenlang heb ik op 85 Mbps gestaan zonder problemen.
Mijn klantnummer is 611606539.
Kan mijn lijn eens nader onderzocht worden?
Alvast bedankt.
Mvg,
Jan
Bladzijde 5 / 5
@Martin,
Ok bedankt ik ben nog vol verwachting of de lijn alsnog zal verhogen naar 100 kbps downloadsnelheid.
Is intussen al de 552 kHz ingevoerd?
Ok bedankt ik ben nog vol verwachting of de lijn alsnog zal verhogen naar 100 kbps downloadsnelheid.
Is intussen al de 552 kHz ingevoerd?
Blijkbaar niet alle Rops tegelijkertijd.
Ok bedankt ik ben nog vol verwachting of de lijn alsnog zal verhogen naar 100 kbps downloadsnelheid.
Is intussen al de 552 kHz ingevoerd?
zoals Redsfan al aangegeven heeft gebeurt dit niet voor alle Rops tegelijk net zoals dit het geval is voor alle upgrades die op een ROP al uitgevoerd werden.
Beste,
Sinds de invoering van de 552 kHz enkele maanden terug al is mijn downloadsnelheid niet meer verhoogd.
Mijn klantnummer is 611606539.
Momenteel een profiel van 85/35
Is het nog mogelijk de lijn te verhogen naar 100Mbps?
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Mvg,
Jan Strubbe
Sinds de invoering van de 552 kHz enkele maanden terug al is mijn downloadsnelheid niet meer verhoogd.
Mijn klantnummer is 611606539.
Momenteel een profiel van 85/35
Is het nog mogelijk de lijn te verhogen naar 100Mbps?
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Mvg,
Jan Strubbe
Dag Jan,
je lijn wordt automatisch verhoogd wanneer ons systeem deze voldoende stabiel acht.
MVG,
Wim
je lijn wordt automatisch verhoogd wanneer ons systeem deze voldoende stabiel acht.
MVG,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.