Sinds de overschakeling van ZTE naar iPhone 8 hebben we een probleem met het verzenden van een SMS naar sommige nummers.
Boodschap op scherm: "bericht niet afgeleverd"
Dit probleem bestaat niet bij contacten met een iPhone.
Dit probleem bestaat bij +/- de helft van de contacten met Android, ook bij Proximus-klanten.
Ons abonnement: Proximus Full Control S.
Sinds 1 maand heeft Apple ongeveer alles binnenstebuiten gekeerd. Zonder resultaat.
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
over welke gsm nr (s) gaat het hier? Wat is uw gsm nr? Graag doorgeven via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten, Aw
over welke gsm nr (s) gaat het hier? Wat is uw gsm nr? Graag doorgeven via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.