Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Als ik met mijn account inlog op de proximus tv app krijg ik elke keer “oeps er is iets verkeerd gegaan” ik heb al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik ios
De nieuwe V6 bied geen echte Full UHd max 50 p geen 60.Ook geen Atmos via Netflix te bespeuren ook geen HDR.Wat nu prox...
Ik heb op woensdag een aanvraag verstuurd om mijn gsm abo te laten overnemen door Proximus van Scarlet.Dit is door Proximus bevestigd via mail met verwijzing naar simkaart die zou verstuurd zijn.(ook op woensdag).Donderdag voormiddag bericht gekregen van proximus dat Scarlet zou gecontacteerd worden voor overdracht.Gevolg : donderdagnamiddag Scarlet gedeactiveerd, alleen nog noodnr.Probleem : Het is vandaag vrijdag,laatste post is geweest,nog steeds geen simkaart en weekend voor de deur (geen post).Gevolg : gans weekend geen telefoon die ik niet kan missen.Hoe kan dit opgelost worden.? Groetjes.
Bij het aanmelden krijg ik steeds een foutmelding bij het openen nl: 'Sommige functies op deze pagina zijn nog niet beschikbaar aangezien uw bestanden momenteel worden geïndexeerd.Probeer het opnieuw wanneer lopende uploads of backups zijn voltooid of klik hier om toegang te krijgen tot uw bestanden.' Klik hier: werkt niet! Ik heb het gevoel dat de synchronisatie niet werkt met de verschillende apparaten. Ik heb dan ook schrik dat ik bepaalde zaken zal kwijtspelen wat ik absoluut niet wil natuurlijk. Hiervoor moet ik maandelijks betalen, dan wil ik ook dat deze applicatie werkt zoals het moet. Graag asap een oplossing aub!
Ik wens voice mail te gebruiken zonder personalisatie. Ik ben tevrden met die computerstem die gewoon mijn nummer zegt. Vroeger kon dat toch? En ook bij andere providers? Als ik nu echter naar mijn berichten wil luisteren, wordt ik telkens afgeblokt met een boodschap dat ik mijn voice mail moet personaliseren door mijn naam te zeggen of persoonlijke begroeting zonder mogelijkheid om dit over te slaan. Hoe kan ik dit doen? Ik wil gewoon mijn berichten horen!
Hallo iedereen Ik zit al een lange tijd te zoeken hoe ik de poort "5552" opendoe en het lukt me maar niet, is er hier iemand die er wat van snapt? De instructies van proximus zelf vind ik namelijk te moeilijk, en ik heb hier weinig verstand van en zou wat hulp aanvaarden. De vraag: Hoe doe ik de poort "5552" open?
hoi, in mijn verbruik op de website wordt niet het veruik van de huidige maand getoond, maar kennelijk totale verbruik sinds begin abonnement
Afdrukken van de Fnac-waardebon, ingeruild voor 1100 punten, lukt niet. Hoe geraak ik aan de bon ? De email met de vermelding van de bon wordt niet aanvaard door de Fnac-kassierster: ze heeft 2 barcodes nodig ???
Beste,ik heb sinds gisterenavond geen of slecht internet en geen tv.mijn decoder blijft staan op zender 999 infochannel en ik kan deze niet veranderen.mijn klantnummer is [Edit Wim] Mijn lijnnummer [Edit Wim]
Bij Mijn Producten staat : Cloud : binnenkort beschikbaar. Wanneer is dat en moet ik hiervoor iets doen ?
Hallo Gisteren zette ik de tv op en ik kon enkel Q2 ontvangen,als ik op een andere nummer duwde kwam deze nummer op het scherm maar de tv bleef op Q2 staan Reset gedaan en het was terug in orde kon terug alle zenders ontvangen Deze morgen de tv opgezet en ik kreeg beeld op alle posten maar het beeld had een roze kleur en geen geluid,beeld was niet aan te zien Terug reset gedaan en terug in orde De decoder is een compact V5 Op mijn andere tv staat een V6 en daar heb ik geen probleem Ik denk dat mijn V5 zijn geest aan het geven is,kunt u mij hiermee helpen Groetjes Albert
Ik probeer al enige tijd 500 MB data toe te voegen aan mijn Bizz Mobile S abonnement, eenmalig, omdat ik deze maand veel verbruik heb. Proximus stuurt mij een sms waarin zij aangeeft dat ik 500 MB voor 5 euro kan bijkopen. Via My Proximus vind ik de button 500 MB extra. Na klikken op de button krijg ik een foutmelding: "Fout Uw bestelling werd niet ingediend". Kunt u dit probleem voor mij oplossen?
Zowel in Nederland als in Frankrijk lukt het mij niet te surfen via 3G of 4G. “PDP identiteit niet geaccepteerd”. Hoe dit verhelpen? Dank bij voorbaat!
Ik heb zopas een nieuwe decoder geïnstalleerd in het kader van de grootschalige omwisselactie via bpack. Op de vorige decoder was mijn surround system aangesloten via rood wit gele kabel. De nieuwe decoder heeft deze poorten niet. Alleen spdif, ronde smart of USB poort zijn nog beschikbaar. Iemand een idee hoe ik mijn surround terug kan aansluiten?
Waar vind ik details van mijn verbruik? De opgeroepen nummers en tijdstippen?
Sinds 2 maanden heb ik dit abonnement voor 1 PC ( windows 😎 genomen en geinstalleerd zoals door Proximus gevraagd. Af en toe ( uit nieuwsgierigheid en voor alle zekerheid) klik ik op het ikoontje van Norton en soms staat er " u bent niet beschermd" Dan voer ik een "snelle scan - die wel efkes duurt" uit en ben ik terug "veilig". Ik vind het absoluut niet kunnen dat ik dit regelmatig zelf moet nakijken , ik betaal ervoor en vind dat dit automatisch in orde moet zijn en ik altijd beveiligd moet zijn. Is dit normaal of moet ik iets aanpassen? met dank en groetjes Monique.
Na 1000 telefoontjes aan proximus met telkens de belofte dqt alles inorde word gemaakt, zie ik vandaag dat het pakket opnieuw niet is aangepast. Dit ging nogthans bij de start van augustus helemaal inorde zijn. Nu zie ik opnieuw staan mobilus Terwijl tuttimus met 10gb gevraagd werd al bij de start??♀️ Helaas fout na fout... Wanneer word nu alles inorde gemaakt?
Eind juni 2018 beslis ik in te gaan op de promotie van Proximus. Er wordt mij een link via email doorgestuurd maar deze werkt niet. Ik bel naar Proximus en de bestelling wordt geannuleerd en een nieuwe opgemaakt. De nieuwe bestelling is onvolledig (bevat geen easy switch code) Ik bel opnieuw, de bestelling wordt geannuleerd en er wordt een nieuwe opgemaakt. Deze bevat dezelfde fouten en ik vrees dat het geknoei van Proximus gaat blijven duren. Ik annuleer alles op 13/07/2018 en dit wordt ook bevestigd per mail. Op vrijdag 27/07/2018 heb ik geen internet, geen tv en geen telefoon meer. Maandag bel ik naar mijn huidige provider SCARLET en die bevestigen dat er iets niet in orde is. Scarlet stuurt mij naar Proximus om de overname te annuleren en Proximus zegt dat ik geen contract met hen heb. Kortom ping-pong spelletje op en neer. Zijn er nog van deze gevallen?
Ik zat in een testfase van de nieuwe 4k decoder. Na afloop kon je een toestel retourneren zodat je niet twee decoders moet huren. 17/07 heb ik deze decoder bij BPost binnengebracht voor retour, volgens de tracker is deze 18/07 aangekomen. Ik heb echter zowel 25/07 als vandaag 31/07 een bericht en mail van proximus gehad dat er nog een retour aan het wachten is en indien deze niet voor 02/08 binnen is de kosten van de decoder op mijn volgende rekening zullen staan. Deze berichten zegegn ook dat als ik intussen de retour verzonden heb ik de berichten mag negeren. Echter gezien dit intussen herhaaldelijk ontvangen is lijkt het mij er eerder op dat de retour niet correct is verlopen? Klantnummer: 619725519
Beste, Einde juni heb ik telefonisch contect met een medewerkster ivm met het te hoge bedrag van factuur 6837135049 met datum betaling 09/07/2018. Er werd 150 Euro extra aangerekend ivm een house bezoek ivm onderzoek snelheid internet. En dit was niet terecht. Er werd mij gevraagd deze niet te betalen en de domincilering hiervoor te stoppen. Een nieuwe factuur die ik manueel zou betalen zou mij worden toegestuurd. Hiervan heb ik nu een maand later nog niets van gezien terwijl het te hoge factuur nog steeds zichtbaar staat als uitstaand. Kan dit zo snel mogelijk worden rechtgezet? Dank mvg Fam P.
Vanavond 2x de router opnieuw opgestart omdat ineens internet verbinding wegviel, 1x vroeg avond en zojuist (22:00) nog eens. Was er misschien een storing in omgeving Neerpelt of is m'n router aan vervanging toe?
Probleem : decoder/TV bevriest, sommige tv-zenders eerder dan andere. Zo bevriest de zender één (post 1) nagenoeg onmiddellijk en andere na enkele (5-10) minuten. Beter nog, de zender één (post 30) in HD blijft ook langer spelen? Bijkomend fenomeen, indien ik een programma opneem, lukt dit wel, terwijl dat programma in real time vast loopt? Misschien iets met caching te maken? Ik kan zelfs naar het programma dat opgenomen wordt kijken via opnames, terwijl het op de andere decoder in real time vast loopt? Installatie : bbox3 met twee decoders v5 compact rechtstreeks met UTP kabel aangesloten op de bbox3. Wireless op de bbox 3 staat af. bbox3 staat verder default geconfigureerd en functioneert als DHCP server. Van de bbox3 vertrekt er een patch kabel naar een HPE switch met 3 Aruba IAP-205H AP's. Reeds uitgevoerde acties : - Switch en AP's ontkoppeld en afgezet. - Alles herstart en default factory reset gegeven volgens de procedures op de Proximus site - probleem lijkt dan een
Hi, Net een (Synology 918+) Nas gekocht en wil deze een vast IP adres geven. Blijkbaar doe ik dat best in de Nas zelf en moet je een IP adres toewijzen dat buiten de bbox DHCP pool ligt. Ik heb een Sagemcom bbox 3 maar het is me niet duidelijk wat de pool is van IP adressen is die 'gereserveerd' zijn voor de bbox 3. Er zijn hierover diverse topics te vinden op dit forum maar vind niet onmiddellijk een antwoord op deze vraag 🙂 Ben trouwens een echte leek dus wordt een avontuur om de Nas aan de praat te krijgen lol (alle tips zijn welkom). Misschien belangrijk om te vermelden is dat ik bovendien ook een Asus router gebruik (nvl voor wifi) maar die staat op een andere etage (in deze router heb ik een 2e PPPOE sessie). Alvast bedankt. Stef
Op My Proximus geeft men op bepaalde pagina aan hoe een e-mail te sturen maar als je dan verder gaat blijft enkel de mogelijkheid om 'langs te komen' of te 'telefoneren'. kan iemand mij nu is uitleggen hoe ik een e-mail kan sturen of een klacht kan indienen.... zit al twee uur gelijk een idioot op jullie website te zoeken ... wat een kut-service !
Sinds ik de v6 decoder heb schakelt mijn soundbar altijd over naar hdmi2 (waar de decoder op zit) ookal staat deze uit. De cec op de decoder staat uitgeschakeld (automatische hdmi selectie onder beeld instellingen). Het enige dat ik dan kan doen is de hdmi kabel uit de decoder halen. Anders blijft hij altijd terug naar de decoder schakelen. Dit probleem had ik nooit met de vorige decoders! Zeer lastig dat ik de hdmi kabel altijd moet ontkoppelen als ik iets op een andere input wil bekijken!! Is dit een gekend probleem? Mijn geluidssyteem is een samsung hk950.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.