Skip to main content
Antwoord

Extra 500 MB data kopen

  • January 17, 2018
  • 8 reacties
  • 1249 Bekeken

Ik probeer al enige tijd 500 MB data toe te voegen aan mijn Bizz Mobile S abonnement, eenmalig, omdat ik deze maand veel verbruik heb.
Proximus stuurt mij een sms waarin zij aangeeft dat ik 500 MB voor 5 euro kan bijkopen.
Via My Proximus vind ik de button 500 MB extra. Na klikken op de button krijg ik een foutmelding: "Fout Uw bestelling werd niet ingediend".
Kunt u dit probleem voor mij oplossen?

Beste antwoord door JanDe

Het is nu in orde. Groeten. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 18, 2018
Hallo ,kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 19, 2018
Done. Prettig weekend. Jan

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 19, 2018
Maar er kan op dit ogenblik wat vertraging op zitten. 😞

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 20, 2018
Inmiddels zijn we 3 dagen verder en is het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik heb u, zoals gevraagd, een privébericht gestuurd met mijn nummer.
Graag spoedig aktie!
Groet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 22, 2018
Het is nu in orde. Groeten. Jan

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 23, 2018
Sorry Jan, maar ik zie nog steeds geen extra 500 Mb toegevoegd aan mijn 1.5 Gb budget voor januari.
Wat gaat hier mis?
Groet, Maarten

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2018
Kan je ons in een privé bericht het gsmnummer waar het aan toegevoegd moet worden even doorgeven?
Gebruik hiervoor deze link aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried

  • Apprentice
  • August 3, 2018
Beste,
ik ervaar ook problemen als ik via de App een extra databundel wil bestellen.

In november 2 keer geprobeerd om een databundel bij te nemen, niet gelukt volgens de App.
Vervolgens werd de optie 2 keer geactiveerd op mijn account.


Deze maand heb ik weer enkele keren de optie proberen te activeren.
Telkens zegt de App, 'Ooeps er ging iets mis. Probeer later opnieuw'.

Uiteindelijk heb ik de optie via de site geactiveerd.
Maar dat is niet zo handig als je bijvoorbeeld op vakantie zit.

Misschien best even naar een duurzame oplossing voor dit probleem zoeken?
Mvg,
Niels