Skip to main content
Afdrukken van de Fnac-waardebon, ingeruild voor 1100 punten, lukt niet. Hoe geraak ik aan de bon ?

De email met de vermelding van de bon wordt niet aanvaard door de Fnac-kassierster: ze heeft 2 barcodes nodig ???
Hallo Marc, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
ik heb ondertussen niets meer vernomen; ik heb ook een alternatief e-mailadres opgegeven (030830@skynet.be), maar er werd niets opgestuurd. Hoe verloopt dit nu verder ?
SORRY, emailadres is 'ma030830@skynet.be'
TIP: het is altijd beter/veiliger van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar deze door te sturen via een privé bericht > Privébericht sturen (klik hier)

Reageer