Afdrukken van de Fnac-waardebon, ingeruild voor 1100 punten, lukt niet. Hoe geraak ik aan de bon ?
De email met de vermelding van de bon wordt niet aanvaard door de Fnac-kassierster: ze heeft 2 barcodes nodig ???
Bladzijde 1 / 1
Hallo Marc, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
ik heb ondertussen niets meer vernomen; ik heb ook een alternatief e-mailadres opgegeven (030830@skynet.be), maar er werd niets opgestuurd. Hoe verloopt dit nu verder ?
SORRY, emailadres is 'ma030830@skynet.be'
TIP: het is altijd beter/veiliger van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar deze door te sturen via een privé bericht > Privébericht sturen (klik hier)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.