Skip to main content
Vraag

Fnac-waardebon

  • August 2, 2018
  • 4 reacties
  • 274 Bekeken

Afdrukken van de Fnac-waardebon, ingeruild voor 1100 punten, lukt niet. Hoe geraak ik aan de bon ?
De email met de vermelding van de bon wordt niet aanvaard door de Fnac-kassierster: ze heeft 2 barcodes nodig ???
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 2, 2018
Hallo Marc, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 3, 2018
ik heb ondertussen niets meer vernomen; ik heb ook een alternatief e-mailadres opgegeven (030830@skynet.be), maar er werd niets opgestuurd. Hoe verloopt dit nu verder ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 3, 2018
SORRY, emailadres is 'ma030830@skynet.be'

Martin
  • August 3, 2018
TIP: het is altijd beter/veiliger van geen privé gegevens op een openbaar forum te posten maar deze door te sturen via een privé bericht > Privébericht sturen (klik hier)