Skip to main content
Eind juni 2018 beslis ik in te gaan op de promotie van Proximus.

Er wordt mij een link via email doorgestuurd maar deze werkt niet.

Ik bel naar Proximus en de bestelling wordt geannuleerd en een nieuwe opgemaakt.



De nieuwe bestelling is onvolledig (bevat geen easy switch code)

Ik bel opnieuw, de bestelling wordt geannuleerd en er wordt een nieuwe opgemaakt.



Deze bevat dezelfde fouten en ik vrees dat het geknoei van Proximus gaat blijven duren.



Ik annuleer alles op 13/07/2018 en dit wordt ook bevestigd per mail.



Op vrijdag 27/07/2018 heb ik geen internet, geen tv en geen telefoon meer.

Maandag bel ik naar mijn huidige provider SCARLET en die bevestigen dat er iets niet in orde is.



Scarlet stuurt mij naar Proximus om de overname te annuleren en Proximus zegt dat ik geen contract met hen heb.



Kortom ping-pong spelletje op en neer.



Zijn er nog van deze gevallen?
Dag PHLPNVN, bezorg je ons klantgegevens (in privébericht) voor nazicht? Grt, HeidiE

Reageer