Skip to main content
Ik zat in een testfase van de nieuwe 4k decoder. Na afloop kon je een toestel retourneren zodat je niet twee decoders moet huren.



17/07 heb ik deze decoder bij BPost binnengebracht voor retour, volgens de tracker is deze 18/07 aangekomen. Ik heb echter zowel 25/07 als vandaag 31/07 een bericht en mail van proximus gehad dat er nog een retour aan het wachten is en indien deze niet voor 02/08 binnen is de kosten van de decoder op mijn volgende rekening zullen staan. Deze berichten zegegn ook dat als ik intussen de retour verzonden heb ik de berichten mag negeren. Echter gezien dit intussen herhaaldelijk ontvangen is lijkt het mij er eerder op dat de retour niet correct is verlopen?



Klantnummer: 619725519
Beste Joren, heb je van Bpost een bewijs van inlevering ontvangen? Groetjes Freya
Jazeker, zie bijlage.
Hallo Joren, jouw oude decoder is ondertussen aangekomen in onze return center, je mag die berichten gewoon negeren. Groetjes, Aziz
Super, bedankt voor het nazicht!

Reageer