Beste,
Als ik met mijn account inlog op de proximus tv app krijg ik elke keer “oeps er is iets verkeerd gegaan” ik heb al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik ios
Bladzijde 1 / 1
Heb je de locatie ingeschakeld , kan je eens testen of het wel lukt te openen als je verbonden bent met 3g/4g netwerk en dus niet via wifi ?
Beste,
Geprobeerd op 3g/4g maar hij reageert niet.
Geprobeerd op 3g/4g maar hij reageert niet.
Ik geef het door aan de betrokken diensten, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Patrick, kan je toestel eens een kortere naam geven ? Log eerst uit op de Tv app, ga dan naar instellingen op je toestel, waar je de naam van je toestel kunt aanpassen. Wanneer je dit hebt aangepast kan je opnieuw inloggen op de tv app.
Beste?
Bedankt voor de snelle oplossing. De app op de Iphone als op mijn Ipad werkt weer.
Bedankt voor de snelle oplossing. De app op de Iphone als op mijn Ipad werkt weer.
Hier ook tevreden klant.
Ik heb na weken vruchteloze pogingen ook een kortere naam aan mijn Ipad gegeven en de app werkt ook weer. Dank je wel SamuelD.
Ik heb na weken vruchteloze pogingen ook een kortere naam aan mijn Ipad gegeven en de app werkt ook weer. Dank je wel SamuelD.
I have the same problem! I have already been to a proximus shop but no solution. Can anyone help?
Thanks
Thanks
hi
Kan je dit nu nogmaals proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
Kan je dit nu nogmaals proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
Kan je dit nu nogmaals proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
Yes, it’s working now.
Thanks a lot
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.