Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo. Tv doet allen proximus infopagina het en wifi valt continu weg en is erg traag! 2at is er aan de hand. Vanaf ongeveer 4 uur al!
Welke instellingen moet ik ingeven in de printer om naar een emailadres te scannen met een epson workforce 3725? Welke uitgaande server en welk poortadres?
Bij de wifi valt de internetverbinding soms weg voor 1 tot 5 minuten. De wifiverbinding is er wel, maar er is geen internet. Op hetzelfde moment is er wel internet via LAN. Dat internet is echter opvallend traag (17Mbps). Als ik boven via de powerline de LAN verbinding test, is er daar ook maar een 20Mbps te meten. Via wifi is er wel een snelheid van 50Mbps op de 2.4 band (wifi van de powerline). Beneden is er op de 2.4 band een snelheid van 10Mbps en op de 5.0 band 50Mbps (wifi van de BBOX3). Ik heb al een harde reset gedaan van de BBOX3, maar dat heeft niets geholpen.
Hoe kan ik alle opgeslagen bestanden in de Proximus cloud verwijderen?
Vandaag berichtje gehad van Proximus dat we nu Smart Wi-Fi gaan kunnen gebruiken. Wat houdt dat juist in? Ik heb een Pay and Go kaart. Geldt dat dan ook voor mij? Hoe ben ik 100% zeker dat er niet ongewild aan mijn Pay and Go-krediet gaat geraakt worden?
Ik kan wel een deel van de tekst selecteren om te kopieren met ctrl+c (of via rechtermuisknop ...) maar de tekst wordt naderhand met ctrl+v NIET geplakt! Dit probleem stelt zich ENKEL & ALLEEN bij webmail! Merkwaardig genoeg kan ik die wél plakken in een geopend word blad en als ik dan DIE tekst opnieuw kopieer met ctrl+c dan lukt het WEL om die in webmail van proximus te plaatsen !!! Een nogal omslachtige manier om zoiets te doen en laat me vermoeden dat dit te maken heeft met het proximus programma temeer dat dit probleem zich pas sedert enige tijd stelt en maanden geleden perfect werkte. Werk met Windows 7 - 64 bits
In de omschrijving van de bon staat : " Een nieuwe smartphone of een leuke accessoire nodig? De Proximus-waardebon is hiervoor de beste keuze. Deze is geldig - in de Proximus Centers (voor alle toestellen en accessoires)" Kan je in de Proximus Centers ook andere dan GSM-toestellen aankopen met deze bon? VB. Een wifi-extender kit?
- In bibiotheek onder apps - even geduld en geen apps
Goedendag Is het mogenlijk om de hoge factuur van gsm abonnement in stukken te betalen? MVG Elly faes
Beste, Deze optie werd vandaag ongevraagd geactiveerd. Hoe kan ik dat annuleren want ga er geen gebruik van maken? Ook wens ik dit in de toekomst te blokkeren Alvast bedank.Mvg Sindy
Ik heb vorige week donderdag 2/08/2018 een iphone 8 plus besteld met abonnement deze zou de dag nadien geleverd worden.vandaag 5 dagen later heb ik nog steeds niets ontvangen.Intussen heb ik al een keer of 7 naar de klantendienst gebeld al is naar een proximus winkel geweest maar nergens kunnen ze mij helpen of vinden ze mijn bestelling terug.Nu vraag ik mij dan wel af wat er nu verder gaat gebeuren zodat ik aan mijn toestel geraak en aan mijn nieuwe sim kaart die ik al betaald heb
hallo hoe lang duurt het voor aan abbonement verandert is en actief is. ik heb gisteren morgen gebeld naar jullie om mijn abonnement te veranderen naar tuttimus 3gb + de nieuwe decorder v6 laten op sturen maar er is nog niets verandert groetjes gunter van hecke
Beste, Sinds enkele dagen kan ik geen Proximus TV meer bekijken op mijn iPadPro. Het lukt nog wel op mijn iPhone. Heb de app reeds meermaals gewist op mijn iPadPro en geherinstalleerd maar niets lukt. HELP !!!! Ik heb momenteel verlof en wil dat dit zo snel mogelijk terug werkt!!! Ik heb de iPadPro aangeschaft om tv te bekijken, en net in mijn verlofperiode gebeurt dit... Niet leuk ??? MVG Peter
Momenteel heb ik PPPoE op mijn BBOX uitgeschakeld en op mijn eigen router (Synology 2600ac) geactiveerd. Nu werkt alles, inclusief mijn Proximus TV, vanop mijn eigen router. Om de TV te laten werken heb ik een LAN poort van mijn router als IPTV geconfigureerd. Werkt goed. Maar ondertussen is mijn download snelheid gedaald van meer dan 80Mbps naar 50Mbps. Bovendien kan ik mijn NVR en NAS vanop de WAN slechts zeer moeilijk bereiken omdat deze nog steeds 2 routers op mijn netwerk detecteren. Hoe kan ik dit oplossen? Op mijn vorige adres heeft dit altijd mooi gewerkt omdat toen een medewerker van Proximus vanop afstand de BBOX op 'bridging' gezet zou hebben. Kan dit kloppen? De settings die ikzelf op de BBOX kan veranderen zijn helaas zeer beperkt. Ik heb de afgelopen week zonder overdrijven al 7x telefonisch contact opgenomen met Proximus, 2x heb ik een mail gestuurd en net nog op de chat gezeten. Helaas telkenmale zonder vruchtbaar resultaat. Om kort te gaan dit forum is mi
Hallo, wij hebben in Augustus een Pay en Go kaart gekocht, die op al onze merchendasing en producten gezet. Nu blijkt dat proximus deze kaart uit hun systemen hebben verwijderd omdat ze "al 2 jaar in gebruik is" dus wij bellen naar de Proximus zij zeggen dat we naar een Proximus winkel moesten gaan. Dat deden we maar zij konden ons niet helpen en dit is een irritant probleem omdat we de kaart zelf maar in Augustus hebben gekocht we hebben het aankoop bewijs en het activeringsbewijs maar dat geloofden ze niet. Het enige wat wij willen is ons telefoonnummer terug, dit gaat om een paar duizend euro. Vriendelijke groeten Jasper
Ik heb de oude versie van de Proximus tv app (juni 2018) verwijderd en in de AppStore de nieuwere app van 30 juli gedownload. Het icoontje op de iPad is weer het oude, van voor de "duivelse" versie voor het WK. Wanneer ik de vers gedownloade app open, krijg ik de melding dat ik nog een oude versie heb. "We nodigen u uit de nieuwe versie te downloaden" met een OK -knop, maar die doet niets wat op een download lijkt. De app sluit, ik kom weer in de AppStore terecht, waar ik geen andere versies vind dan die van 30 juli. Nogmaals de app verwijderd, toestel uitgeschakeld, weer ingeschakelden ieuwe app gedownload. Weer hetzelfde verhaal: u heeft een oude versie, gelieve de nieuwe te downloaden. Zo draai ik al de hele tijd in hetzelfde kringetje.
In september is het normaal voorzien dat iedereen uit mijn blok moet verhuizen naar een nieuwbouw appartement. Alhoewel dat nog kan veranderen door omstandigheden bij de sociale maatschappij. (werd reeds 2x uitgesteld). Ergens staat er dat we 1 maand op voorhand zouden moeten doorgeven dat we verhuizen, maar wij kunnen dat niet, op het moment van tekenen van het contract krijgen we maar 14 dagen de tijd om te verhuizen. Hoe kunnen wij dit best oplossen zonder al te lang zonder internet/tv te zitten?
Hoe kan men Proximus TV overbrengen van iphone of iPad naar tv toestel. (Zoals met Stievie)
"Proximus gebruikt cookies" Hoe kan ik deze vervelende overbodige melding verwijderen? Verschijnt telkenmale wanneer men naar Proximus surft, nu reeds al een ganse periode. 😠 mvg.
Ik heb onlangs 2 facturen van een Tuttimus abonnement betaald, waarvan 1 te laat Mijn dochter wordt gebeld door iemand van Proximus. Waarom belt u mij niet op (ik betaal de facturen)?
Ik heb aan abo via mijn werkgever ( corporateklant- Ministerie Binnenlandse Zaken). Ik heb nu een nieuwe smartphone en deze werkt op een nano simkaart, ik dien te ruilen van simkaart. Probleem mijn werkgever is gevestigd in Brussel en heb hier weinig of geen contacten omdat ik in Limburg tewerkgesteld ben. Hoe geraak ik aan een nieuwe sim-kaart en hoe kan ze geactiveerd worden. Dit gaat blijkbaar niet via aan gewone verdeler.
Beste, Ik blijf deze melding krijgen op de myproximus app. Verder zie ik enkel nog de factuur van juni. Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk. Zij hebben mijn account verwijderd welke ik daarna weer moest aanmaken. Probleem blijft echter bestaan.
ik gebruik zelfde login en paswoord als op de www.proximustv.be site en daar lukt het wel. Op de iPhone zit het dat 'login en/of wachtwoord niet correct' in beide apps.
krijg een ticket maar waar vind ik dat allemaal terug
mobiel internet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.