krijg een ticket
maar waar vind ik dat allemaal terug
Bladzijde 1 / 1
je kunt die eventueel terugvinden op Myproximus > http://proximus.be/login en anders kun je deze terug opgeven bij eventueel volgende contacten die je neemt met Proximus bv via helpdesk > 0800 22 800
thx maar niks te vinden
maak ik het terug op en hopelijk rekenen ze dan niks aan waar ik niet ben
dat noemen ze dus van het kastje naar de muur sturen lol
winkel geweest moest ik ticket maken 4 euro parking kwijt
maak ticket na vijf dagen nog niks antwoord gevonden
maar dank voor de snelle reactie
mvg
oktober27
maak ik het terug op en hopelijk rekenen ze dan niks aan waar ik niet ben
dat noemen ze dus van het kastje naar de muur sturen lol
winkel geweest moest ik ticket maken 4 euro parking kwijt
maak ticket na vijf dagen nog niks antwoord gevonden
maar dank voor de snelle reactie
mvg
oktober27
Als iemand van het proximus team hier je post leest kunnen ze u verder op de hoogte brengen over de stand van je dossier en je kunt ook eventueel nog de vraag stellen via privé bericht.
Privébericht sturen (klik hier)
Privébericht sturen (klik hier)
thx
Beste,
een collega heeft je via mail op 4 augustus een antwoord verstuurd.
kan je eens kijken of het correct aangekomen is ?
Groeten,
Tina
een collega heeft je via mail op 4 augustus een antwoord verstuurd.
kan je eens kijken of het correct aangekomen is ?
Groeten,
Tina
4 augustus niks ontvangen op mijn mailadres zal het hier nog eens zetten pavanherck@hotmail.com
maar ondertussen een factuur van 203 euro gekregen wel straf
maar ondertussen een factuur van 203 euro gekregen wel straf
Het Proximus Team
Het Proximus Team 7 uur geleden
Beste Patrick, om wille van je privacy kunnen wij niet zien aan wat je data verbruikt werd. Enkel hoeveel en op welk tijdstip. Je kan dit normaal wel zelf nakijken in je toestel. Groetjes Freya
top antwoord ,dat is het enigste wat ik kreeg wat moet ik daar nu mee
Het Proximus Team 7 uur geleden
Beste Patrick, om wille van je privacy kunnen wij niet zien aan wat je data verbruikt werd. Enkel hoeveel en op welk tijdstip. Je kan dit normaal wel zelf nakijken in je toestel. Groetjes Freya
top antwoord ,dat is het enigste wat ik kreeg wat moet ik daar nu mee
dit is dus de oplossing dat jullie me geven ondertussen zijn we een week verder en ben nog geen stap verder dus
sorry ik vergis me nu weet ik wel dat ik moet betalen voor iets wat ik niet weet
prachtig opgelost voor jullie maar niet voor mij als klant
dit is de eerste keer dat ik iets vraag en nu dit als antwoord
sorry ik vergis me nu weet ik wel dat ik moet betalen voor iets wat ik niet weet
prachtig opgelost voor jullie maar niet voor mij als klant
dit is de eerste keer dat ik iets vraag en nu dit als antwoord
Wij kunnen inderdaad niet zien aan wat uw data is opgebruikt.
Nu wordt de data via de simkaart geregistreerd wanneer er een verbinding is maar meer kunnen we niet zien.
Dit is net zoals bij een PC waar wij ook niet kunnen zien naar welke websites u gesurft heeft natuurlijk.
Je kan wel bij de instellingen op uw toestel kijken welke apps veel data verbruikt hebben natuurlijk.
Mvg, Koen
Nu wordt de data via de simkaart geregistreerd wanneer er een verbinding is maar meer kunnen we niet zien.
Dit is net zoals bij een PC waar wij ook niet kunnen zien naar welke websites u gesurft heeft natuurlijk.
Je kan wel bij de instellingen op uw toestel kijken welke apps veel data verbruikt hebben natuurlijk.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.