Bij de wifi valt de internetverbinding soms weg voor 1 tot 5 minuten. De wifiverbinding is er wel, maar er is geen internet. Op hetzelfde moment is er wel internet via LAN. Dat internet is echter opvallend traag (17Mbps). Als ik boven via de powerline de LAN verbinding test, is er daar ook maar een 20Mbps te meten. Via wifi is er wel een snelheid van 50Mbps op de 2.4 band (wifi van de powerline). Beneden is er op de 2.4 band een snelheid van 10Mbps en op de 5.0 band 50Mbps (wifi van de BBOX3).
Ik heb al een harde reset gedaan van de BBOX3, maar dat heeft niets geholpen.
Antwoord
Traag internet via LAN en wegvallende WIFI
Beste antwoord door Martin
eigenlijk zou je stap per stap moeten werken dwz :
wifi van de bbox3 uitzetten (knop wifi vooraan op bbox3) en alle lan verbindingen met de bbox3 even losleggen en dan een http://pxs.speedtestcustom.com uitvoeren
wifi van de bbox3 uitzetten (knop wifi vooraan op bbox3) en alle lan verbindingen met de bbox3 even losleggen en dan een http://pxs.speedtestcustom.com uitvoeren
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
