Skip to main content
Vraag

Pay&Go kaart zonder reden verwijderd uit systeem Proximus

  • August 7, 2018
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Hallo, wij hebben in Augustus een Pay en Go kaart gekocht, die op al onze merchendasing en producten gezet. Nu blijkt dat proximus deze kaart uit hun systemen hebben verwijderd omdat ze "al 2 jaar in gebruik is" dus wij bellen naar de Proximus zij zeggen dat we naar een Proximus winkel moesten gaan. Dat deden we maar zij konden ons niet helpen en dit is een irritant probleem omdat we de kaart zelf maar in Augustus hebben gekocht we hebben het aankoop bewijs en het activeringsbewijs maar dat geloofden ze niet. Het enige wat wij willen is ons telefoonnummer terug, dit gaat om een paar duizend euro.

Vriendelijke groeten Jasper
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 8, 2018
Beste Jasper, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven waarover het gaat, dan maak ik een dossier om dit verder na te gaan. Groetjes Freya