Skip to main content
Vraag

Geen tv en slechte wifi

  • August 8, 2018
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo. Tv doet allen proximus infopagina het en wifi valt continu weg en is erg traag! 2at is er aan de hand. Vanaf ongeveer 4 uur al!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 8, 2018
kijk eens of je geen achterstallige facturen ziet staan op MyProximus = http://proximus.be/login

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2018
Nee staan er 2 op domocienering de rest betaald .

Martin
  • August 8, 2018
Mss best eerst de reactie van iemand van het proximus team hier afwachten zodat zij uw lijn kunnen nakijken. (Je kunt natuurlijk ook altijd 0800 22800 bellen tot 24u)
NB: Anders kun je ook nog eens je bbox 5 seconden zonder stroom zetten als je hier niet direct reactie krijgt van hen.
Onder MyProximus kun je ook nagaan of je internet datavolume niet overschreden is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 9, 2018
Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes Freya