Beste,
Sinds enkele dagen kan ik geen Proximus TV meer bekijken op mijn iPadPro.
Het lukt nog wel op mijn iPhone.
Heb de app reeds meermaals gewist op mijn iPadPro en geherinstalleerd maar niets lukt.
HELP !!!!
Ik heb momenteel verlof en wil dat dit zo snel mogelijk terug werkt!!!
Ik heb de iPadPro aangeschaft om tv te bekijken, en net in mijn verlofperiode gebeurt dit...
Niet leuk ???
MVG
Peter
Bladzijde 1 / 1
Dag Peter, kan het zijn dat je 2 iPad pro's hebt? Werkt heb wel nog op de andere? MVG, Wim
Beste Wim,
bedankt voor jouw snelle reactie.
Neen ik heb maar 1 Ipadpro.
Het beginscherm blijft hangen en het cirkeltje blijft steeds ronddraaien.
Op mijn iPhone werkt het nog wel.
Grtjs
bedankt voor jouw snelle reactie.
Neen ik heb maar 1 Ipadpro.
Het beginscherm blijft hangen en het cirkeltje blijft steeds ronddraaien.
Op mijn iPhone werkt het nog wel.
Grtjs
Kan je in dat geval eens naar je geregistreerde toestellen gaan bij de instellingen van de applicatie en eens alles verwijderen en opnieuw je apparaten registreren?
Wim, waar vind ik dit?
Bij 'instellingen' in de app heb ik enkel 'mobiel-dataverbruik', 'Aansluitingsnummer', 'Algemene voorwaarden' en 'Uitloggen'...
En bij 'Instellingen' op mijn iPadPro, bij de app zelf, heb ik enkel 'Siri en zoeken' en 'Mobiele data aan of uit' en dan nog 'version' 233 (4.2.0)
Bij 'instellingen' in de app heb ik enkel 'mobiel-dataverbruik', 'Aansluitingsnummer', 'Algemene voorwaarden' en 'Uitloggen'...
En bij 'Instellingen' op mijn iPadPro, bij de app zelf, heb ik enkel 'Siri en zoeken' en 'Mobiele data aan of uit' en dan nog 'version' 233 (4.2.0)
Dag Peter, we zien momenteel vijf toestellen geregistreerd onder je MyProximus-account voor de TV app, wat ook meteen het maximum is. Wim gaf al aan dat we twee iPad Pro's terugvinden - als je wil "verwijderen" we de oudste, waarna je het opnieuw kan proberen.
Ale er nog een Ipad2 staat, mag je die verwijderen.
Anders de oudste iPadPro (hoewel ik er maar ooit 1 gehad heb).
Dank je;
Anders de oudste iPadPro (hoewel ik er maar ooit 1 gehad heb).
Dank je;
Is gebeurd! Laat zeker iets weten als het toch nog niet naar behoren werkt, Peter!
Beste,
werkt nog steeds niet op mijn iPadpro...
Groetjes,
Peter
werkt nog steeds niet op mijn iPadpro...
Groetjes,
Peter
Ok, kan je de app nu nog eens volledig verwijderen en opnieuw proberen?
Heb ik al gedaan
zwart scherm...
zwart scherm...
Heb je dat het voorbije uur nog gedaan? Anders toch graag nog eens als je wil, Peter 🙂.
Net opnieuw gedaan...
peter, kan je de naam van je iPadpro even veranderen naar een iets kortere naam
mogelijk is er daar momenteel een probleem mee
Dit kan als volgt :
log out from app > in iOS settings modify device name > re-authenticate).
mogelijk is er daar momenteel een probleem mee
Dit kan als volgt :
log out from app > in iOS settings modify device name > re-authenticate).
Ik heb de naam korter gemaakt, zelfde probleem (zwart scherm)...
Maar wat bedoel je met IOS settings en re-authenticate?
Maar wat bedoel je met IOS settings en re-authenticate?
Peter, om de naam van je ipadpro te wijzigen dien je dus naar je instellingen gaan , in de instellingen dien je de optie 'modify device name' of 'wijzig toestel naam' zien te vinden. Hier kan je dan de naam van je toestel veranderen. Wanneer je dit gedaan hebt dien je opnieuw in te loggen op de Proximus tv app.
Beste,
ik heb een extra toestel verwijderd en nu werkt het terug.
Toch raar want ik heb het laatste jaar geen toestellen meer toegevoegd.
Bedankt voor de assistentie.
Grtjs,
Peter
ik heb een extra toestel verwijderd en nu werkt het terug.
Toch raar want ik heb het laatste jaar geen toestellen meer toegevoegd.
Bedankt voor de assistentie.
Grtjs,
Peter
Opnieuw problemen.
Krijg steeds de boodschap dat er een nieuwere versie is, maar heb de app al zeker 5 keer verwijderd, iPad afgesloten en dan opnieuw geïnstalleerd, maar telkens dezelfde boodschap.
Gevolg: weer geen Proximus TV op iPad vanavond... pfff
Denk toch echt wel dat het probleem bij jullie ligt en niet bij mij...
Op mijn iPhone blijft het wel werken...
Graag asap oplossing.
Dank je.
Peter
Krijg steeds de boodschap dat er een nieuwere versie is, maar heb de app al zeker 5 keer verwijderd, iPad afgesloten en dan opnieuw geïnstalleerd, maar telkens dezelfde boodschap.
Gevolg: weer geen Proximus TV op iPad vanavond... pfff
Denk toch echt wel dat het probleem bij jullie ligt en niet bij mij...
Op mijn iPhone blijft het wel werken...
Graag asap oplossing.
Dank je.
Peter
Inderdaad een probleem sinds gisteren, dit werd reeds doorgegeven en wordt bekeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.