mobiel internet
Bladzijde 1 / 1
vorige week geen mobiel internet gehad in frankrijk, hoe op te lossen?
staat roaming wel actief voor je sim-kaart en ook eens kijken of eventueel roaming niet ergens in de instellingen van je smartphone uit staat.
Beste Walter, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken gsmnummer geven,dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya
Mijn zoon heeft hetzelfde probleem in Frankrijk: geen 4G.
Ik heb de instellingen al nagezien via MyProximus, en 'Surfen in het buitenland' op On gezet (vorige donderdag).
Vorige vrijdag heb ik via de chat nog eens gevraagd of die optie wel op On moest staan, en gemeld dat het probleem nog niet was opgelost. Het kon blijkbaar niet direct worden opgelost, maar 'het werd doorgegeven' en zou in orde gebracht worden.
Het is nu nog altijd niet in orde. Is dat nog ergens in behandeling?
Ik heb de instellingen al nagezien via MyProximus, en 'Surfen in het buitenland' op On gezet (vorige donderdag).
Vorige vrijdag heb ik via de chat nog eens gevraagd of die optie wel op On moest staan, en gemeld dat het probleem nog niet was opgelost. Het kon blijkbaar niet direct worden opgelost, maar 'het werd doorgegeven' en zou in orde gebracht worden.
Het is nu nog altijd niet in orde. Is dat nog ergens in behandeling?
micmac, hiervoor kan je best even een privébericht sturen naar Het Proximus Team met vermelding van het desbetreffende GSM nummer zodat de support medewerkers hier op het forum dit even voor je kunnen nakijken.
OK. Het is geregeld, via een nieuwe chatsessie.
Bedankt.
Bedankt.
Nog beter. Fijn te horen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.