Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo Ik had internet + tv + vaste telefoon en heb tv + telefoon opgezegd via website. Internet is rechtstreeks betaald door mijn werkgever (employee pack) Nu krijg ik een bevestiging waarop vermeld is: - vaste internet --> gewijzigd (heb dit niet gevraagd) - Norton internet security --> opgezegd (heb dit niet gevraagd) - boodschappendienst onder telefonie --> toegevoegd (heb dit niet gevraagd) En dit zonder verdere informatie Hoe kan ik nu weten wat gaat eigenlijk gebeuren? referentie van bevesting is R000000110000831SD-1 Alvast bedankt voor jullie hulp
500mb aangekocht via 750 premium punten omdat mobiele data bijna op is. De 500 extra mb die normaal eerst moet opgebruikt worden wordt niet aangesproken wanneer ik data verbruik. Nochtans wordt bij aankoop/inruiling vermeld dat dit eerst wordt opgebruikt?
Al sinds 7/08 heb ik gemeld mijn factuur niet juist was,ik ging binnen de 14dagen hiervoor een oplossing krijgen,geen reactie opgekregen.Ondertussen al telefonisch,via mail en chat meermaals contact opgenomen,Niks wordt er opgelost,integendeel nu brief ontvangen ivm mijn klacht op 27/08? Nu is die in behandeling en zou ik nog eens 10 dagen moeten wachten,ondertussen staat er in myprox wel dat ik al 4 dagen te laat ben met betalen??? Is het nu zo moeilijk om jullie fout recht te zetten.Ik ben het wachten wel kotsbeu,als dit vandaag niet opgelost is,zeg ik gewoon de boel weer op en ga ik wel terug naar telenet.Ze zijn mss duurder maar nooit geen problemen mee.Bij proximus al sinds het begin en ben nog maar goeie 2 maand klant!Zwaar teleurgesteld
Sinds gisteren zijn we met 4 gezinsleden overgestapt van Mobilus S naar Epic abonnementen. Voorheen was ik beheerder van het account. Zo kon ik het verbruik van de kinderen in de gaten houden. Nu we omgeschakeld zijn naar Epic lijken de beheerder instellingen weg? Ik kan enkel mijn eigen verbruik zien heb ook geen toegang meer tot de premium club spaarpunten. Als ik dit online probeer aan te passen geeft de website de melding dat de pagina voorlopig buiten gebruik is wegens technische problemen? Kan ik dit op een andere manier aanpassen? Bv. Door te bellen naar de klantendienst?
Ik kan niet meer kiezen om te betalen via de KBC mobile app in my proximus. Enkel nog via QRS code (wat natuurlijk niet kan als je je gsm in de hand hebt om te betalen, hoe scan je immers de code op je scherm met de camera aan de achterkant van je toestel?) of via de bankkaart en de kaartlezer. Sinds verandering van gsm kan dat niet meer. Waar stel ik dat terug in?
Gisteren is een technieker alles van Proximus thuis komen aansluiten. Alles werkt perfect enkel de tv app niet. Deze staat wel geactiveerd bij mijn producten maar bij de my proximus app staat er binnenkort beschikbaar... zou wel fijn zijn moest dit ook werken. Kan iemand hierbij helpen?
Als atletiekclub sturen wij de nieuwe berichten op onze blog via MailChimp als nieuwsbrief door naar onze leden. Vanaf 30/7/2018 kwamen de nieuwsbrieven niet meer aan bij de leden met een skynet adres. Bij alle anderen wel. Na contact met Proximus werd via www.proximus.com/abuse het formulier voor verwijdering van de zwarte lijst ingevuld. De volgende nieuwsbrief verstuurd op 23/08/2018 om 00u07 is dan bij alle abonnees aangekomen, ook deze met skynet adres. De nieuwsbrief van 24/08/2018 om 00u02 is bij de abonnees met skynet adres terug niet aangekomen bij al de andere wel. Is er iemand die het probleem definitief kan oplossen of die ons kan informeren wat wij kunnen doen om het probleem te verhelpen? Met Vriendelijke Groeten, Ignace Verkaemer
Beste, Mijn login werkt niet op mijn app im tv te kijkn blijft zeggen login niet gelinkt .....
Geachten, Ik ben nu in het bezit van een (gewone) GSM Nokia, uitgerust met een Proximus Sim-kaart "Pay en Go". Kan ik deze Simkaart gebruiken in een eventuele nieuwe smartphone, of dien ik nog bijkomende abonnementen aan te schaffen ? Ik ben een leek in deze materie. Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland.
Deze app heeft altijd goed gewerkt tot over enkele weken ik kan nog inloggen dan krijg ik de indeling met grijze vakken op het scherm van mijn Iphone .Ik heb vandaag contact genomen met Proximus blijkbaar kunnen ze het probleem niet oplossen ik zou dan maar naar een Apple verdeler moeten gaan, ik vindt dit niet kunnen aangezien het altijd goed heeft gewerkt??????
Wij hebben net een proximus (tv + internet) aansluiting in werking gesteld in ons tweede verblijf. De installateur raadde ons aan een tweede account aan te maken bij proximus zodat we op afstand (via tv overal app) programma's konden laten opnemen mbt de TV in het tweede verblijf, maar als ik een account probeer aan te maken vraagt hij naar het klantennummer en als ik het mijne ingeef, stelt men dat de oorspronkelijke account dan geen toegang meer heeft tot my proximus, hoe los ik op dat we twee accounts willen (één voor het eerste en één voor het tweede verblijf)? hetzelfde voor het gebruik maken van een tweede emailaccount. Ik heb wel codes maar krijg deze emailaccount niet geactiveerd (gezien men vraagt dit te doen via my proximus...)
Hallo, Op 28/07 hebben wij een bestelling geplaatst voor een P20 lite inclusief abonnement. Deze zou oorspronkelijk geleverd worden op maandag 30/07. Helaas is er ons maandag via sms op de hoogte gebracht dat levering niet mogelijk was en dat ze zo spoedig mogelijk contact op zouden nemen om een leveringsdatum te voorzien. Het is nu 06/08. Reeds verschillende malen contact proberen op te nemen met zowel de klantendienst van proximus als de e-shop klantendienst. Klantendienst van proximus verwijst ons door contact op te nemen met de e-shop en omgekeerd. Geen één van beide kan ons jammer genoeg meer informatie verschaffen over de geschatte levertijd van ons toestel. Graag een oplossing hiervoor dus. Mvg, Elisabeth
Deze morgen ben ik naar het Proximus center geweest voor de aankoop van een nieuwe Samsung smartphone. In combinatie met de promotie, waarbij je een gratis JBL 3 flip kon krijgen, heb ik een A6 aangekocht. Voor de gratis JBL soundbar moet je online bij samsung intekenen om deze toegezonden te krijgen. De gegevens van het toestel en de barcodes werden hierbij opgevraagd. Uiteindelijk heb ik me NIET kunnen registreren omdat de EAN code van het toestel blijkbaar niet deelneemt aan deze actie. Ik heb eveneens gebeld naar de supportdienst van Samsung waarbij ze vertelden dat dit niet om een deelnemend toestel gaat. Tot mijn verbazing natuurlijk want in het Proximus center en de website staat dit wel duidelijk geëtaleerd voor de Samsung Galaxy A6. Is dit dan een nep promo???
Het probleem situeert hem zich in het afspelen van de opnames. Het gebeurt regelmatig dat wanneer je een opgenomen programma afspeelt de decoder stopt op een bepaald punt. Het beeld blijft dan stilstaan en je kan niks meer doen. Als je dan even wacht springt de decoder terug op TV en begint het programma terug van in het begin. Je kan dan versneld doorspoelen en als je geluk hebt spoelt hij door voorbij de bewuste fase waar hij stopte en kan je soms alles uit zien of soms blokkeert hij terug ergens anders. Het programma is wel degelijk helemaal opgenomen. Dit doet zich in 50 à 60% van de opnames voor, echt irritant.
In mei wijzigde er iets aan mijn abonnement en moest ik factuur zo betalen, want domiciliëring zou niet in orde zijn. Op 31 mei betaal ik dus de factuur maar op 1 juni gaat domiciliëring er toch vanaf. Direct online klacht ingediend met melding dat dubbel bedrag door Proximus aan mij terugbetaald wordt binnen 5 dagen. Niet dus, half juni gebeld en zou via volgende factuur geregeld worden, ok voor mij. Maar eind juni dus totaal bedrag weer als domiciliëring, weer heel lang geprobeerd om iemand telefonisch vast te krijgen, foutje volgens hun, terugbetaling in gang gezet, en zo dus elke maand zelfde uitleg. Ondertussen zijn we eind augustus, geld nog niet terug, ook vandaag weer totaal bedrag van domiciliëring, terwijl ik dit bericht typ hang ik ondertussen al 32 minuten aan de lijn, zonder iemand te pakken te krijgen. Wanneer geraakt dit opgelost? Ik wil ook nalatigheidskosten aan mij betaald, want wacht ook al lang op mijn centen. Als wij 1 dag te laat betalen komen er ook kosten bij. G
Ik kan geen sms meer sturen naar betalende 4cijferige nummers, heb dit nodig om nieuwe bankkaart te activeren, iemand iedee of dat ergens een instelling is. Alvast bedankt voor de hulp
Wij zijn al meer dan 15 jaar klant bij Proximus/belgacom(vroeger) en we mogen niet genieten van de TV promotie van Tuttimus! Wij hebben een heel pack + 3 gsm's abonnementen! Schandalig dat we niet mogen genieten van die promotie!
Heb een nieuwe decoder V6 , regelmatig stopt het beeld en herstart de decoder alles opnieuw , starten decoder, verificatie van het toestel, verificatie van de verbinding,terug het Proximus logo, terug beeld tot 4,5 maal per avond, waarom?
Sedert 2 weken heb ik geen vast telefoon verbinding, TV gaat maar steeds storingen en internet is traag. Waarschijnlijk is dit te wijten aan werken onder het voetpad door Eandis 2 weken geleden. Een gebuur heeft hetzelfde probleem. Sinds dan is probleem ontstaan. Heb dit gemeld en men ging verleden week komen, nadien een berichtje gehad dat het voor vandaag zal zijn. Weet er iemand of ik hier een vergoeding kan voor vragen voor die 2 weken (of meer)?
Ik kan enkel inloggen. Voor de test niets te raadplegen wegens technisch probleem? Net nieuw Proximus klant van vandaag. Momenteel enkel 2 gsm. De rest wachten voor installatie van internet, tv en vaste lijn....
Vandaag dinsdag 28 08 2018 om 11u40 heb ik een mailtje gekregen dat er vandaag op 28 08 2018 tussen 8 en 17u een technieker zou langskomen... Aangezien ik dit een beetje raar vond heb ik naar de klantendienst gebeld om te vragen of dit wel klopte ... Volgens de dienst planning klopt de afspraak maar is er geen technieker toegewezen ???? Moet ik nu weer wachten op iets dat weer niet gaat gebeuren ? Volgens de vriendelijke man van de dienst planning zou het "mogelijk" zijn omdat hij geen contact kan hebben met de dienst dispatching . Dus met andere woorden is mij 2 keer opeenvolgend beloofd (zoals u in uw antwoord hierboven ) dat ik gecontacteerd ging worden ... Wat dus weer niet gebeurt is ...buiten mailtje waarover ik hier melding van maakte. Dus na 28 dagen van miserie nog altijd geen oplossing waarvan ik van weet . Graag duidelijkheid alsjeblieft ! edit : nieuw mailtje gekregen dat er andere asfpraak is gemaakt op 1 september DUS WEER EEN DAG VERSCHETEN WAAR ZIJN JULLIE
Ik vind het gewoon niet meer kunnen,dat een bedrijf als Proximus dit toelaat!!!!Steeds hetzelfde antwoord:"al onze medewerkers zijn in gesprek,we helpen jullie zo snel mogelijk verder"Met hoeveel mensen zitten jullie daar...2 ?????. In al de forums die ik heb gelezen komt steeds hetzelfde terug..zeer lange wachttijden. Wachttijden tot 45 min tot een uur,als jullie dat normaal vinden,amai dan hoor.Voor u een abonnement aan te smeren zijn ze heel snel,maar om u te helpen.....Ik krijg sneller contact bij een minister die in Brussel zit,dan bij Proximus. Zij moet nu onderhand wel op de hoogte zijn van deze klachten,maar er word nog altijd niets aan gedaan. Altijd is er wel een excuus. Je wilt iets in orde brengen,krijg niemand aan de lijn.Daarna zeggen ze dat je zogezegd te laat bent en dan de rekening presenteren?Wanpraktijken zijn het ja. Neen,ik denk dat ik stilletjesaan overstap naar een andere provider. DOE IETS AAN DIE WACHTTIJDEN AUB !!!!!!
beste, ik krijg al maanden geen overzicht meer van mijn gsm verbruik ; krijg steeds de melding "omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar
Wanneer komen de regionale zenders in HD? Deze avond geeft TVL een voetbal match uit. Spijtig genoeg moeten we deze in SD kijken. Wordt het niet eens tijd dat de regionale zenders ook een HD versie krijgen in jullie aanbod. Mvg Ambionix
My Proximus - het verbruik van mobile data - is daarbij reeds rekening gehouden met de gratis app?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.